کد خبر: 305457
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۶:۳۹:۰۳
| |

نقشه زیرکانه پی اس جی برای گریز از پرداخت رقم انتقال «دخه آ»

باشگاه پاری سن ژرمن از «داوید دخه آ» گلر منچستریونایتد خواسته تا شیاطین سرخ را تا پایان قراردادش (ژانویه سال آینده) دست به سر کرده تا آنها ژانویه سال آینده به عنوان بازیکن آزاد با وی قراردادی پر و پیمانی را امضا کنند.

نقشه زیرکانه پی اس جی برای گریز از پرداخت رقم انتقال «دخه آ»
کد خبر: 305457
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۶:۳۹:۰۳

اعتمادآنلاین| شبکه فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: باشگاه منچستریونایتد به دردسر افتاده و«داوید دخه آ» دروازه بان این تیم در دو راهی تمدید قرارداد، از مقامات خواسته تا دستمزدی برابر با «الکسیس سانچز» به وی پرداخت کنند.


و این نقطه برای شیاطین سرخ مشابه باتلاق است چرا که پاری سن ژرمن برای کشاندن مرد اسپانیایی به پاریس نقشه هایی در سر دارد.


براساس گزارش روزنامه دیلی اکسپرس، پاریسی ها از دخه آ خواسته اند تا یک سال دیگر در یونایتد بماند!


در حقیقت قهرمان لیگ یک فرانسه از دخه آ خواسته تا یونایتد را دست به سر کرده و در ژانویه 2020 با آنها (پی اس جی) پیش قرارداد امضا کند.


پی اس جی برای پرداخت رقم انتقال 60 میلیون پوندی گلر یونایتد کمی دو دل بوده و این در حالی است که آنها برای ماندن در حصار مقررات بازی جوانمردانه مالی نیز تقلا می کنند.


در نتیجه آنها با این ترفند قادر خواهند بود تا با توسل به پیش قرارداد ژانویه، مرد شماره یک اسبق اتلتیکو مادرید را به پارک دو پرنس بکشند.


در این بین، در صورتی که برنامه های پی اس جی مطابق برنامه پیش برود و دخه آ بتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی فرانسه شود آن گاه مالکان متمول پی اس جی با پاداشی بزرگ از وی استقبال خواهند کرد.


گزارش های پیشین حاکی از آن بود که دخه آ از بالانشینان در اولدترافورد خواسته تا شرایط دستمزدی وی را بهبود بخشیده و قرارداد جدید وی را با دستمزدی برابر با سانچز (پردر آمدترین بازیکن کنونی یونایتد) منعقد کنند.


با این حال، «اد وودوارد» مدیر اجرایی تیم و همکاران وی تاکنون مقابل درخواست های دخه آ مقاومت کرده و این بدان معنا است که شماره یک چارچوب تیم ملی اسپانیا ژانویه سال آینده با تکیه بر پیش قرارداد می تواند به پی اس جی ملحق شود.


باشگاه ها اغلب برای جذب اهداف نقل و انتقالاتی خود از چنین حربه ای استفاده می کنند تا بازیکن مورد نظر را با قیمتی پایین تر و مناسب تر خریداری کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها