محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد:

حمایت قاطع از امر به معروف مسئولان

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امر به معروف مسئولان توسط مردم موضوع مهمی است که در مسیرش مشکلات و سنگ‌اندازی‌های فراوانی وجود دارد اما باید صبور و مقاوم بود و ما نیز قاطعانه از این اقدام حمایت می‌کنیم.

حمایت قاطع از امر به معروف مسئولان
کد خبر: 305484
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۸:۲۵:۴۴

اعتمادآنلاین| محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و بازدید از غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، درباره برنامه‌های غرفه ستاد امر به معروف در نمایشگاه قرآن امسال، بیان کرد: برگزاری نشست‌های مناظره با موضوع «امر به معروف مسئولان» کاری بسیار سخت اما اساسی است؛ که بحمدالله جوانگرایی در این ستاد و رویکردهای جدید در آن زمینه ساز این اتفاق مبارک شده است.

وی خطاب به متصدیان این غرفه، تأکید کرد: امر به معروف مسئولان توسط مردم موضوع مهمی است و در این مسیری که شما در پیش گرفته‌اید، مشکلات و سنگ‌اندازی‌های فراوانی وجود دارد اما باید صبور و مقاوم باشید و ما نیز قاطعانه از شما حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اقدام ستاد امر به معروف در نمایشگاه قرآن امسال در زمینه ترویج «مسئولیت پذیری» در میان نوجوانان، اظهار کرد: این یک حرکت ویژه و موثر است که باید با جدیّت دنبال شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها