دادستان نظامی تهران:

تدوین سند تحول دادسرای نظامی استان تهران آغاز شد

غلام‌عباس ترکی، دادستان نظامی تهران از آغاز تدوین سند تحول دادسرای نظامی استان تهران خبر داد.

تدوین سند تحول دادسرای نظامی استان تهران آغاز شد
کد خبر: 305616
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| غلام‌عباس ترکی، دادستان نظامی تهران از آغاز تدوین سند تحول دادسرای نظامی استان تهران خبر داد و گفت: در راستای سند تحول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح که همزمان با سند تحول قوه قضائیه تنظیم خواهد شد، سند تحول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران و به تبع آن دادسرای نظامی نیز مبتنی بر شاخص‌هایی تدوین می‌شود.

این مقام قضایی بیانیه گام دوم انقلاب را محور اصلی تدوین این سند برشمرد و افزود: امید و نگاه خوشبینانه به آینده، دفاع ابدی از نظام انقلابی، جوان محوری و تلاش مجاهدانه، از جمله تدابیر مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی در این بیانیه است که در سند تحول دادسرای نظامی استان تهران به آن توجه شده است.

دادستان نظامی تهران، تربیت و استفاده از نیروی انسانی جوان، صالح و انقلابی، احیای حقوق عامه و آزادی‌های مشروع، مبارزه قاطع با فساد، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها را که در حکم انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری اشاره شده، از جمله اصول کلی و راهبرد‌های اساسی سند تحول جدید دادسرای نظامی تهران برشمرد.

دادستان نظامی تهران گفت: یکی از محور‌های مهم در سند تحول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران تمرکز بر تعیین تکلیف پرونده‌های مهم به ویژه در حوزه جرایم اقتصادی است.

وی تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح تعامل با ضابطان و نظارت بیشتر بر رعایت حقوق اشخاص در بازداشتگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های دادسرای نظامی در سند تحول عنوان کرد.

دادستان نظامی تهران گفت: بازرسی‌های که حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در سال گذشته از دادسرای نظامی داشتند بی نظیر بود و وی با سرکشی دقیق از تمامی شعب، به مسائل و مشکلات کارکنان گوش داد و دستورات مقتضی را برای حل آن‌ها صادر کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال 1397 توسط کارکنان سازمان قضایی استان تهران گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران فعالیت‌های متعددی داشت که شاخص‌های ارزیابی، آن‌ها را پوشش نمی‌داد، اما با عنایت معاون توسعه مدیریت و منابع و شورای معاونین این شاخص‌ها اصلاح شد و علاوه بر زحمات همه کارکنان در احراز این رتبه، اصلاح شاخص‌ها هم تأثیرگذار بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها