کد خبر: 305623
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۱:۳۳:۴۶
| |

زیدان گرت بیل را نمی‌خواهد

زیدان پس از شکست خانگی تیمش مقابل بتیس در هفته پایانی لالیگا در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زیدان گرت بیل را نمی‌خواهد
کد خبر: 305623
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۱:۳۳:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ کهکشانی‌ها در هفته پایانی لالیگا با نتیجه 2 بر 0 مقابل رئال بتیس در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو شکست خوردند.

زیدان سرمربی این تیم پس از این شکست خانگی در کنفرانس خبری حاضر شد و به خبرنگاران گفت: برخی‌ می‌گویند که ما نمی‌خواسته‌ایم بتیس را ببریم اما موضوع اینجاست که ما نمی‌توانستیم آنها را شکست دهیم، و بهترین اتفاق ممکن باری ما این بود که فصل تمام شد، ما فصل تاسف باری را سپری کردیم و باید آن را بپذیریم و از همین حالا برای حضور منسجم و قوی تر در فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد ما در فصل بعدی تمامی جام‌ها را می‌خواهیم و برای آنها از ابتدای فصل خواهیم جنگید.

او در ادامه در مورد وضعیت بیل گفت: راستش را بگویم من نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار اوست، من به بازیکنان جدیدی فکر می‌کنم و نظرم درباره بیل کاملا مشخص و واضح است، من مربی رئال هستم و باید همیشه دنبال آن باشم تا تصمیمات من در جهت منفعت تیم باشد و این شاید برای بیلی که سال گذشته تاثیر بسیاری در قهرمانی ما در اروپا داشته کمی سخت باشد اما وضعیت بازیکنان باید به روز شود و مورد بررسی قرار گیرد، من حتی اگر امروز تعویض‌های بیشتری داشتم هرگز به او بازی نمی‌دادم.

زیدان در این فصل در 10 بازی روی نیمکت رئال نشسته که 5 برد، 2 تساوی و 3 شکست به طور میانگین در هر بازی 1.7 امتیاز به دست آورده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها