کد خبر: 305635
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۱:۵۲:۰۰
| |

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه اقتصاد مقاومتی با شورای هماهنگی بانک‌ها؛

بانک‌ها بدهکاران دانه درشت را به دستگاه قضایی معرفی کنند

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه نمی‌گذاریم سودجویان از بازپرداخت تسهیلات شانه خالی کنند از بانک‌ها خواست تا بدهکاران دانه درشت را به دادگستری معرفی کنند. 

بانک‌ها بدهکاران دانه درشت را به دستگاه قضایی معرفی کنند
کد خبر: 305635
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۱:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه اقتصاد مقاومتی با شورای هماهنگی بانک‌های این استان گفت: هر چند در قالب اقتصاد مقاومتی از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم، اما اجازه نمی‌دهیم افرادی با سواستفاده از این کار خوب، از بازپرداخت تسهیلات شانه خالی کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: همان قدر که از تولید کنندگان حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم واحد تولیدی به علت بدهکاری تعطیل شود، نمی‌گذاریم سودجویان از بازپرداخت تسهیلات شانه خالی کنند.

وی از بانک‌ها خواست تا لیست بدهکاران دانه درشتی که تسهیلات برای تولید دریافت کرده اند، اما در بخش‌های دیگر سرمایه گذاری کرده اند و اقساط شان را نیز نمی‌پردازند به دادگستری ارائه کنند و افزود: برای جلوگیری از برخورد‌های چندگانه، رسیدگی به موضوع بدهکاران بانکی در کمیته مشترکی در مرکز استان بررسی و با متخلفان برخورد می‌شود.

هاشمیان با تاکید بر این که دستگاه قضایی در مقابل بانک‌ها و یا هیچ دستگاه دیگری نیست تصریح کرد: این که دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها برای وصول طلب خود واحد‌های تولیدی را تعطیل کنند، راهکار خوبی نیست و اگر می‌خواهیم بدهی وصول شود باید واحد تولیدی به تولید خود ادامه دهد.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان بیان کرد: سال گذشته با همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی 22 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان رونق گرفتند و از بیکار شدن کارگران آن‌ها جلوگیری شد.

منبع:‌ میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها