مرگ ناگهانی داور اهل بولیوی در جریان بازی

یک داور اهل بولیوی دیروز یکشنبه در حال قضاوت یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته‌یک بولیوی، در حین بازی دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد.

مرگ ناگهانی داور اهل بولیوی در جریان بازی
کد خبر: 305654
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۲:۱۵:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ دیروز در حالیکه یک بازی از رقابتهای لیگ دسته‌یک بولیوی در شهر ال آلتو، و در استادیوم شهرداری این شهر که در نزدیکی پایتخت بولیوی، لاپاز واقع شده و 4000متر نسبت به سطح دریا ارتفاع دارد، در حال برگزاری بود، ویکتور هوگو هورتادو، داور 31ساله مسابقه دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم بازی از هوش رفت و به زمین افتاد.

بازی متوقف شده و هورتادو با استفاده از برانکارد به بیرون از زمین چمن منتقل شد درحالیکه کادر پزشکی یک ماسک اکسیژن به صورت آقای هورتادو متصل کرده بودند.

داور مسابقه درحالیکه سوار بر آمبولانس شده و به سمت بیمارستان در حرکت بود دچار سکته قلبی دوم می‌شود که برای او مرگبار است و پیش از رسیدن آمبولانس به بیمارستان ال‌نورته، به جان باختن هورتادو منجر می‌شود.

بعد از بیرون رفتن هورتادو از زمین توسط برانکارد، بازی بعد از دقایقی از سر گرفته شده و توسط داور چهارم مسابقه، خولیو فرناندو گوتیرز قضاوت می‌شود. بازی که بین دو تیم آلویز ردی و اورینته پترولرو در حال برگزاری بود در نهایت با پیروزی 5-0 آلویز ردی به پایان رسید.

داور فوتبال

داور فوتبال

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها