استاندار آذربایجان غربی خبر داد:

روحانی به ارومیه سفر می‌کند/ افتتاح 27 پروژه با اعتبار 4,465 میلیارد تومان با حضور رئیس‌جمهوری

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهوری به استان 27 پروژه بزرگ افتتاح می‌شود.

روحانی به ارومیه سفر می‌کند/ افتتاح 27 پروژه با اعتبار 4,465 میلیارد تومان با حضور رئیس‌جمهوری
کد خبر: 305658
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۲:۲۶:۱۴

اعتمادآنلاین| محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران از سفر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این سفر 27 طرح و پروژه که مهم‌ترین آنها پروژه عظیم سد کرم آباد است با 4,465 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

وی به دیگر پروژه‌های افتتاحی استان در سفر رئیس جمهور نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر علاوه بر بهره برداری و آبگیری از سد کرم آباد پلدشت با 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار، چندین پروژه در بخش کشاورزی با 439 میلیارد تومان اعتبار، چند پروژه مخابراتی با 185 میلیارد تومان اعتبار و تعدادی پروژه ورزشی از جمله استادیوم 5 هزار نفری سلماس با مجموع 57 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری‌های مناسب دولت تدبیر و امید در استان افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه استان، سرمایه گذاری‌های بزرگی در آذربایجان غربی انجام داده است.

شهریاری اضافه کرد: از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 15 هزار میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی از جمله 6 هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و 4 هزار و 700 میلیارد تومان در طرح‌های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای استان آذربایجان غربی اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ بی تردید نوع نگاه دولت به استان، آینده‌ای درخشان را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها