کد خبر: 305705
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۴:۱۴:۳۰
| |

حضور گریزمان کاتالان‌ها را تقویت می‌کند

بارسلونا باید درباره آنتوان گریزمان تصمیم بگیرد. مهاجم فرانسوی بیش از همیشه به باشگاه کاتالان نزدیک است. او گفته در پایان فصل از اتلتیکومادرید جدا می‌شود اما هنوز مقصد بعدی‌اش مشخص نیست.

حضور گریزمان کاتالان‌ها را تقویت می‌کند
کد خبر: 305705
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۴:۱۴:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ رفتار فصل قبل گریزمان در رد پیشنهاد بارسلونا به شدت کام باشگاه را تلخ کرد و حالا که منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن تمایلی برای جذب این بازیکن ندارند، گزینه‌های زیادی پیش روی این قهرمان جام جهانی نیست.

زیبا

او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و چندین فصل موفق شده با گل‌هایش اتلتیکو را به جلو ببرد. تعداد بازیکنانی که به اندازه او استعداد دارند زیاد نیست و کمترند کسانی که مثل او بتوانند به سرعت خط حمله بارسا را پیشرفت بدهند. این یک فرصت خوب است که به ندرت پیش می‌آید بخصوص در شرایط مدرن که بازیکنی با توانایی او را بشود با مبلغی مناسب خریداری کرد؛ 100 میلیون یورو برای گریزمان مفت است.

گریزمان به فشار عادت دارد بنابراین خیلی زود در نوکمپ جا می‌افتد. او در فینال جام ملت‌های اروپا و جام جهانی بازی کرده و از اتلتیکو می‌آید جایی که انتظارات همیشه در بالاترین سطح است. فرآیند انطباق در حداقل زمان ممکن صورت می‌گیرد چون او لالیگا را خیلی خوب می‌شناسد ضمن اینکه تجربه زیادی از لیگ قهرمانان دارد. او همچنین رابطه خوبی با جرارد پیکه دارد که در رختکن نوکمپ اثرگذار است. دوستان مشترکی با لوییس سوارس دارد هرچند مهاجم اروگوئه‌ای خیلی دل خوشی از او ندارد.

داشتن گریزمان هم بارسلونا را تقویت می‌کند هم باعث تضعیف یکی از رقبای این تیم می‌شود چون تیم دیگو سیمئونه مهاجمی را از دست می‌دهد که در رقابت‌های مختلف هر فصل بیشتر از 20 گل می‌زند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها