داماد طلبه شهید همدانی:

تهدید خانواده طلبه شهید صحت ندارد

علی افشاری، داماد طلبه شهید همدانی گفت: هیچگونه تهدیدی از سوی نوچه‌ها و رفقای بهروز حاجیلو (قاتل شهید قاسمی) نشده و همه آن شایعه است.

تهدید خانواده طلبه شهید صحت ندارد
کد خبر: 305765
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۶:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی افشاری، داماد طلبه شهید همدانی بیان کرد: اخیرا خبر‌های ناخوشایندی از تهدید همسر، فرزندان و بستگان درجه اول روحانی شهید مصطفی قاسمی از سوی نوچه‌ها و رفقای بهروز حاجیلو(قاتل شهید قاسمی) که در درگیری با نیرو‌های انتظامی کشته شد، به گوش می‌رسد که همه این موارد شایعه است و هیچگونه اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: این که می گویند، این تهدید‌ها موجب شده است تا رفت و آمد خانواده شهید با محدودیت‌هایی مواجه شده و اراذل و اوباش تهدید کرده اند انتقام خون بهروز را از اعضای خانواده این شهید خواهند گرفت، صحت ندارد .

داماد طلبه شهید ادامه داد: تمامی اخبار منتشر شده در فضای مجازی و صحبت هایی که نقل می شود تنها بر اساس حدسیات و گمانه زنی‌های موجود در جامعه بوده و از هیچ‌گونه اعتباری برخوردار نیست.

حجت الاسلام مصطفی قاسمی ظهر روز هفتم اردیبهشت سال جاری مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به شهادت رسید، وی امام جماعت مسجد حاج کبلعلی و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله دامغانی بود.

پس از قتل این روحانی ابتدا چهار نفر از همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند، سپس کمتر از بیست و چهار ساعت از قتل طلبه شهید، بهروز حاجیلو(قاتل) در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها