کد خبر: 305774
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۶:۵۸:۰۰
| |

پیام منصوریان به خسرو حیدری؛

خداحافظ خسرو خاص فوتبال!

علیرضا منصوریان به مناسبت خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال پیغام احساسی برای او منتشر کرد و سخنان جالبی را به زبان آورد.

خداحافظ خسرو خاص فوتبال!
کد خبر: 305774
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ۱۶:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آخرین بازی لیگ هجدهم و تقابل با سپیدرود رشت بهترین فرصت را برای خسرو حیدری به وجود آورد تا از مستطیل سبز با پیراهن استقلال خداحافظی کند. رفتنی با جنس اشک و اندوه که تنها آغوش فرهاد مجیدی به عنوان یار قدیمی و مربی فعلی آن را آرام می‌کرد. اما به همین مناسبت علیرضا منصوریان، سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن و سابق استقلال پیغام احساسی را برای شاگرد خود منتشر و با به تن کردن پیراهنی منقش به نام خسرو از زحمات این بازیکن با اخلاق تشکر کرد. حرکت جدید و احساسی از سوی این فرد و با نقش آفرینی محمد خرمگاه که نماد جدیدی را در فوتبال ایران به وجود آورد و تا سال‌ها می‌توان از آن به عنوان حرکت نیک نام برد.

منصوریان در ابتدا پیام خود گفت: خسرو عزیزم بعد از بازی می‌خواستم برای تو در فضای مجازی پستی بگذارم اما اشک و حال بد تو را دیدم و منصرف شدم. طرز رفتن تو من را یاد خداحافظی خودم انداخت و به همین علت خیلی ناراحت شدم.

وی در ادامه گفت: تو نقش ویژه‌ای در تیم من داشتی. به خصوص زمانی که رختکن تیم به هم ریخته بود تو با شخصیتی که داشتی خیلی به من کمک کردی. لقب خوبان که هواداران برای تو در نظر گرفته‌اند برازنده و به جا است. تنها می‌توانم بگویم که خداحافظ آقای خاص و آقای با شخصیت فوتبال ایران. تا ابد در قلب من خواهی ماند و از تو به عنوان یکی از اعضای خانواده‌ام یاد می‌کنم. به امید دیدارت در مراحل بهتری از زندگی.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها