ژاوی:

دوست دارم به عنوان مربی به بارسا برگردم

«ژاوی هرناندز» کاپیتان اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، پس از خداحافظی از فوتبال حرفه ای به همراه تیم السد قطر، ضمن اشاره به آغاز حرفه مربیگری در تیم قطری، تایید کرد که قصد دارد در کسوت سرمربی به نیوکمپ باز گردد.

دوست دارم به عنوان مربی به بارسا برگردم
کد خبر: 305893
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۰:۲۵:۵۰

اعتمادآنلاین| تارنمای فوتبال اسپانیا روز سه شنبه نوشت: ستاره 39 ساله اسپانیایی شب گذشته و در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که در نهایت با شکست 2 بر صفر قطری ها همراه شد، از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.


ژاوی در مصاحبه ای اظهار داشت: ایده ای که در سرم دارم این است که مربیگری را از السد آغاز کنم تا با کسب تجربه آماده بازگشت به فوتبال اروپا شوم، بله، امیدوارم آن تیم بارسلونا باشد اما در حال حاضر چنین جایگاهی ندارم و برای این مسئولیت آماده نیستم.


وی ادامه داد: باید برای رسیدن به هدف نهایی خود، آرام آرام پیش بروم و بنابراین حالا برای پست مهمی همچون هدایت بارسلونا زود است. ایده هایی زیادی در مورد نوع فوتبال و سبک بازی کردن در سر دارم و می خواهم آنها را به نسل های بعد انتقال دهم؛ البته همیشه سبک بازی بارسلونا، نوع کنترل توپ و تسلط بر بازی آنان را تحسین می کردم اما می خواهم به عنوان سرمربی سبک بازی خودم را گسترش دهم.


تیم السد قطر با وجود شکست 2 بر صفر شب گذشته مقابل پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه D لیگ قهرمانان آسیا با 10 امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها