عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

قول زنگنه برای فروش نفت مطابق قانون بودجه

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حضور وزیر نفت در جلسه دیروز این کمیسیون گفت: زنگنه در این جلسه قول داد تا فروش نفت براساس انچه که در بودجه گفته شده است محقق شود.

قول زنگنه برای فروش نفت مطابق قانون بودجه
کد خبر: 305937
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۱:۳۲:۲۱

اعتمادآنلاین| علی گلمرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بااشاره به حضور وزیر نفت در جلسه روز گذشته این کمیسیون گفت: علت حضور بیژن زنگنه در کمیسیون انرژی پاسخ به دو سوال اعضای این کمیسیون بود.

وی با اشاره به اینکه سوال اول مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مناطق نفتخیز جنوب در منطقه خوزستان بود و سوال دوم نیز مربوط به تکمیل پروژه‌های تعریف شده در منطقه سبزوار بود که ظاهرا عملیات این پروژه‌ها به کندی انجام می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه وزیر نفت در این جلسه ابزار امیدواری کرد که بتوان با راهکارهای جدید درآمدهای نفتی را همانطور که قبلا وعده داده شده بود تامین کند ادامه داد: وزیر نفت قول داد که از طریق راهکارهایی که وجود دارد بتواند فروش نفت را مانند گذشته ادامه دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در جلسه قبلی کمیسیون انرژی مجلس با وزیر نفت موضوع دستگاه پوز تکذیب شد، گفت: اعضای کمیسیون دیگر این موضوع را پیگیری نمی کنند.

گلمرادی در پایان با اشاره به وعده‌های دولت به استان خوزستان مبنی بر بازسازی و جبران خسارات، گفت: متاسفانه دولت در این مدت فقط گفتاردرمانی کرده است در صورتی که ما انتظار داریم دولت عملگرایی کند وبه وعده هایی که داده سرعت بخشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها