کد خبر: 305961
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۲:۴۶:۳۳
| |

سفرهای هوایی آمریکایی‌ها سر به فلک می‌کشد

انتظار می‌رود برخلاف زمین‌گیر شدن هواپیماهای بوئینگ 737 مکس، حجم سفرهای هوایی در ایالات متحده آمریکا در تابستان سال جاری میلادی به رکورد جدیدی دست پیدا کند.

سفرهای هوایی آمریکایی‌ها سر به فلک می‌کشد
کد خبر: 305961
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۲:۴۶:۳۳

اعتمادآنلاین| کارشناسان و پژوهشگران فعال در حوزه هوانوردی پس از بررسی‌های صورت گرفته و به‌دست آوردن آمار تعداد پرواز و بلیت‌های فروخته شده در ایرلاین‌های آمریکایی دریافته و اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود در بازه زمانی بین اول ژوئن تا آخر ماه اوت سال جاری میلادی، 257.4 میلیون مسافر در ایرلاین‌های فعال در ایالات متحده جابجا شده و سفر کنند که این در مقایسه با آمار مشابه تابستان سال گذشته که معادل 248.8 میلیون مسافر جابجا شده بود، شاهد یک رشد و افزایش 3.4 درصدی خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، این کارشناسان همچنین عنوان کرده‌اند که ایرلاین‌های امریکایی در همین راستا به ازای اضافه شدن 93 هزار نفر مسافر در روز به طرفداران سفرهای هوایی بالغ بر 111 هزار صندلی به ناوگان هوایی خود باید اضافه کنند.

این در حالیست که برخی از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی نظیر ساوث‌وست ایرلاین و آمریکن ایرلاین تحت تأثیر زمین گیر شدن هواپیماهای بوئینگ 737 مکس 8 بسیاری از پروازهای رزرو شده خود را لغو کرده‌اند.

از آنجایی که دو فروند هواپیمای مدل بوئینگ 737 مکس در چند ماه اخیر بدون هیچ دلیل معلوم و مشخصی سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن نیز کشته شده و از بین رفته‌اند، بسیاری از کشورها و ایرلاین‌های جهان پرواز و فعالیت این مدل خاص از هواپیما را ممنوع اعلام کرده و یا به حالت تعلیق در آورده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها