کد خبر: 305976
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۳:۰۹:۴۹
| |

درخواست 400 نماینده آمریکایی از ترامپ برای ادامه حضور در سوریه

صدها عضو کنگره آمریکا از ترامپ خواستند با تکیه بر ایران‌هراسی و مقابله با حزب‌الله، راهبردی برای حل بحران سوریه و تامین منافع واشنگتن ارائه دهد.

درخواست 400 نماینده آمریکایی از ترامپ برای ادامه حضور در سوریه
کد خبر: 305976
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۳:۰۹:۴۹

اعتمادآنلاین| حدود 400 نفر از اعضای کنگره با ارسال نامه‌ای به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا خواستار تداوم حضور نظامی این کشور در سوریه و مقابله با گروه‌های تروریستی شدند که تهدیدی برای متحدان منطقه‌ای واشنگتن محسوب می‌شوند.

در نسخه‌ای از این نامه که در صفحه رسمی «مایکل مک‌کول» نماینده ایالت تگزاس منتشر شد، می‌خوانیم: از آنجایی که برخی از نزدیک‌ترین متحدان منطقه‌ای ما با تهدید مواجه هستند؛ رهبری و حمایت آمریکا همچون همیشه ضروری است.

در این نامه که با ابتکار عمل سناتورها «جیمز ریچ» و «باب منندز» و همچنین نمایندگان «الیوت انگِل» و «مایکل مک‌کول» نوشته شده، ادعا می‌شود که بحران سوریه پیچیده است و راه‌حل‌های سیاسی موجود کافی نیست. به همین دلیل تنها گزینه آمریکا پیشبرد سیاست‌هایی است که مانع از تهدیدهای فزاینده علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شود و چنین راهبردی رهبری آمریکا را می‌طلبد.

این نامه در نهایت محدود شدن تروریسم را در گروی اتخاذ راهبردی معرفی می‌کند که مبتنی بر به رسمیت شناختن حق دفاع رژیم صهیونیستی، تشدید فشار بر ایران و روسیه و همچنین افزایش فشارها بر حزب‌الله باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها