کد خبر: 305980
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۳:۱۸:۲۴
| |

ساری در لیست مربیگری یوونتوس

وبسایت گل می‌گوید باشگاه یوونتوس اولین تماس‌ها را با نمایندگان ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی برقرار کرده تا برای جانشینی آلگری، سرمربی پیشین یووه با او مذاکره کند.

ساری در لیست مربیگری یوونتوس
کد خبر: 305980
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۳:۱۸:۲۴

اعتمادآنلاین| وبسایت گل می‌گوید درحالیکه آینده ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، باشگاه یوونتوس اولین تماس‌های خود را با نمایندگان ساری برقرار کرده تا برای جانشینی آلگری، سرمربی سابق این تیم ایتالیایی با او مذاکره کند.

گل در گزارش خود به این نکته هم اشاره می‌کند که علاوه بر ساری، از دو گزینه دیگر یعنی سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام هم به عنوان گزینه‌های مد نظر یوونتوس برای جانشینی آلگری یاد شده است.

گل به این اشاره می‌کند که پسرعموی پوچتینو، دانیله اخیراً اعلام کرده او تمایل دارد به ایتالیا منتقل شده و همه اعضای خانواده‌اش دوست دارند او را روی نیمکت یوونتوس ببینند.

از سوی دیگر ساری هم به جز یوونتوس گزینه‌های دیگری برای تصمیم‌گیری در اختیار دارد. بر اساس گزارش گل، باشگاه رم هم نسبت به استخدام ساری ابراز تمایل کرده تا او را به جای کلودیو رانیری به خدمت بگیرد.

آینده‌ی ساری در چلسی در حالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که این سرمربی ایتالیایی در فصل جاری نتوانست آنطور که باید و شاید با هواداران تیم آبی لندن روابط صمیمانه برقرار کند. ساری بارها از سوی هواداران چلسی هو شد و چه هواداران و چه رسانه‌های انگلیسی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های او را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها