کری‌خوانی انتخاباتی ترامپ و بایدن

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش در «مونتورسویل» پنسیلوانیا به انتقاد از جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات 2020، پرداخت.

حجم ویدیو: 3.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 306003
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش در «مونتورسویل» پنسیلوانیا به انتقاد از جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات 2020، پرداخت.

ترامپ: چین بایدن را می‌خواهد که بتواند سالانه 500 میلیارد دلار از آمریکا پول به دست آورد و حتی آمریکا را به غارت ببرد.

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، روز شنبه در مراسم آغاز رسمی کارزار انتخاباتی 2020 تاکید کرد: اولین و مهم‌ترین طرح در سیاست آتی من شکست ترامپ، شکست ترامپ و شکست ترامپ خواهد بود.

جاستین اَمَش، سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی، در همان روزی که بایدن کمپین خود را شروع کرد، گفت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، باید به دلیل جلوگیری از اعمال عدالت استیضاح شود. این نخستین بار است که یک سیاستمدار جمهوری‌خواه خواستار استیضاح ترامپ می‌شود.

بر اساس نتایج نظرسنجی فاکس‌نیوز، جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات‌ها تنها کاندیدایی است که می‌تواند دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا را شکست دهد.

سی‌ان‌ان نیز گزارش مفصلی از یک نظرسنجی درباره انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در ایالات متحده آمریکا منتشر کرد. بر اساس این نظرسنجی، امیدها به خداحافظی ترامپ بیشتر می‌شود و جو بایدن و برنی سندرز نسبت به دیگر کاندیداها بیشترین محبوبیت را میان آمریکایی‌ها دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها