کد خبر: 306012
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۴:۴۹:۰۸
| |

ام‌باپه:

مسی مستحق توپ طلاست

«کیلین امباپه» ستاره باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است همتای آرژانتینی وی در بارسلونا، محتمل ترین گزینه برای کسب توپ طلای سال 2019 است.

مسی مستحق توپ طلاست
کد خبر: 306012
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۴:۴۹:۰۸

اعتمادآنلاین| تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: «لیونل مسی» سال گذشته زمانی که «لوکا مودریچ» هافبک کروات رئال معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال را از آن خود کرد، به رتبه ای بهتر از پنج دست پیدا نکرد اما کاپیتان آبی اناری ها در فصل جاری غیر قابل مهار ظاهر شد.


مرد آرژانتینی در مجموع 49 بازی در تمامی رقابت ها 50 گل و 22 پاس گل به نام خود ثبت کرد؛ این در حال است که او همچنان فینال «کوپا دل ری» را پیش رو دارد.


و امباپه جوان اطمینان دارد زمانی که روز اهدای توپ طلای سال 2019 فرا برسد، مسی کسی است که آن را به خانه خواهد برد.


مرد آرژانتینی به همراه کاتالان ها لالیگا را فتح کرد و آنها جام حذفی اسپانیا را در یک قدمی خود می بینند اما لیگ قهرمانان داستان غم انگیزی برای کاپیتان و تیمش بود؛ جایی که در نیمه نهایی و به شکلی دراماتیک توسط لیورپول از گردونه رقابت ها کنار رفتند.


با این وجود، به اعتقاد امباپه نوع حذف مسی از لیگ قهرمانان هیچ تاثیری بر انتخاب وی به عنوان بهترین بازیکن جهان نخواهد داشت.


امباپه در این خصوص اظهار داشت: مسی گزینه محتمل برای توپ طلا است؛ حذف از لیگ قهرمانان هیچ تغییری در اصل قضیه ایجاد نمی کند؛ او (مسی) در همه چیز بهترین است؛ او امسال بهترین بودن خود را ثابت کرد و اگرچه سال فوتبالی تا دسامبر ادامه می یابد اما مشکلی نیست او تا دسامبر همینطور خواهد بود.


پیش از مراسم اهدای توپ طلای سال 2019، مسی چه در عرصه باشگاهی و چه در حوزه بین المللی فرصت افتخارآفرینی و کسب جام را دارد.


بارسا پس از پیروزی 4 بر یک مقابل رئال در نیمه نهایی جام حذفی، شنبه هفته آینده در فینال مقابل والنسیا صف آرایی خواهد کرد.


علاوه بر این، ستاره آلبی سلسته این فرصت را دارد تا با حضور در کوپا امریکای تابستان سال جاری، به همراه آرژانتین به جامی که مدت ها در انتظار آن است، دست یابد.


او به همراه آرژانتین در سال های 2015 و 2016 در فینال به شیلی باخت و جام را از دست داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها