کد خبر: 306071
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۰۸:۰۷:۲۴
| |

علیرضا رحیمی نماینده تهران:

مجمع تشخیص گزارش عملکرد دوره‌های گذشته را به مجلس بدهد

عضو هیأت رئیسه مجلس تأخیر بیش از این در رسیدگی به لوایح را در شأن مجمع تشخیص مصلحت نظام ندانست و گفت: خبر کنار گذاشته شدن لوایح FATF، پالرمو و CFT توسط مجمع تشخیص کذب است.

مجمع تشخیص گزارش عملکرد دوره‌های گذشته را به مجلس بدهد
کد خبر: 306071
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۰۸:۰۷:۲۴

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی روز گذشته و در نشست علنی مجلس، گفت: ابتدا با توجه به تعطیلی مجلس در روزهای دوم و سوم خرداد ماه، روز دوم خرداد حماسه دموکراسی جمهوری اسلامی ایران و درخشش مردم را گرامی می‌دارم. همچنین روز سوم خرداد ماه در تاریخ که حماسه شرافت و ایستادگی ملت بزرگ ایران با فتح خرمشهر ماندگار شد را تبریک می‌گویم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکری در مورد موضوعی که اخیراً در مورد آن شایعه پراکنی و خبری بی‌اساس در کشور منتشر شده است، افزود: این تذکر در این خصوص است که مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح مرتبط با FATF، پالرمو و CFT را از رسیدگی کنار گذاشته است در صورتی که بر اساس پیگیری‌های ما این موضوع کاملاً بی‌اساس است.

وی ادامه داد: در شرایطی که آمریکایی‌ها جنگ روانی راه انداخته اند و تلاش دارند به دولت و ملت ایران فشار بیاورند، خارج از انصاف است که خبر پراکنی‌های بی‌اساس شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه از حضرت آیت الله آملی لاریجانی درخواست کرد که بیش از این رسیدگی به لوایح فوق را به تأخیر نیندازند و واقعاً بی‌تصمیمی در شأن مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.

رحیمی در ادامه پیشنهاد کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارشی از عملکرد مجمع در دوره آیت الله هاشمی رفسنجانی و دوره آیت الله هاشمی شاهرودی به مردم ارائه دهد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها