رهبر انصارالله به ادعای عربستان درباره مکه واکنش نشان داد

رهبر جنبش انصارالله یمن ادعاهای مقام‌های عربستان در خصوص حمله نیروهای مقاومت یمن به مکه مکرمه را رد کرد.

رهبر انصارالله به ادعای عربستان درباره مکه واکنش نشان داد
کد خبر: 306101
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۰۸:۵۳:۱۵

اعتمادآنلاین| «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن ادعاهای مقام‌های عربستان در خصوص حمله نیروهای مقاومت یمن به مکه مکرمه را رد کرد.

او تصریح کرد: کسانی که علیه مسجدالاقصی توطئه می‌کنند ممکن است درصورتی که از آن‌ها خواسته شود، علیه مسجد الحرام نیز توطئه کنند.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه آنچه که رسانه‌های سعودی ادعا می‌کنند، دروغی بزرگ و ادعایی نفرت‌انگیز است، گفت: طرح این نوع ادعاهای دروغین از سوی رژیم سعودی که بر دروغ گویی و ادعاهای غیرواقعی تکیه دارد بعید نیست.

او تاکید کرد که منبع خطر اماکن مقدس از دو سمت است؛ یکی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و طرفدارانشان و از سوی دیگر داعشی‌ها و تکفیری‌ها که همه مقدسات اسلامی را شرک می‌دانند.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: هر دو سمت که تهدیدی عملی برای مکه مکرمه و مدینه منوره هستند، با رژیم سعودی مرتبط هستند و رژیم سعودی یکی از بارزترین طرفداران آمریکا است و با اسرائیل رابطه دارد و همچنین از داعشی‌ها و تکفیری‌ها حمایت می‌کند.

الحوثی اضافه کرد: رژیم سعودی از اماکن مقدس برای اهداف سیاسی سوءاستفاده می‌کند و ثابت کرده است که امین هیچ یک از مقدسات اسلامی نیست.

او گفت: کسانی که علیه مسجدالاقصی و مردم فلسطین توطئه می‌کنند و در معامله قرن ترامپ نقش اساسی دارند همان‌هایی هستند که برای حفظ مقدسات مسلمانان در مکه و مدینه مورد اعتماد نیستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها