پرسپولیس‌ها با طارمی مذاکره کردند

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه برای پر کردن خلأ موجود در خط حمله خود به دنبال مهاجم سابق خود هستند.

پرسپولیس‌ها با طارمی مذاکره کردند
کد خبر: 306150
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۷:۴۲

اعتمادآنلاین| هرچند برانکو هنوز لیستی به باشگاه پرسپولیس نداده و مهدی طارمی هم به دنبال بازی در اروپاست، اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که سرمربی کروات به صورت تلویحی برای مذاکره باشگاه با این مهاجم ملی‌پوش چراغ سبز نشان داده است. همان‌طور که می‌دانید از ابتدای فصل تازه به اتمام رسیده یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پرسپولیس در خط حمله بوده است.

مشکلی که با وجود قهرمانی اجازه نداد پرسپولیس در کل فصل بیشتر از 36 گل به ثمر برساند. تعداد گلی که برازنده یک تیم قهرمان نیست. برانکو برای اصلاح این نقیصه گادوین منشا را جواب کرد و به جای او، ماریو بودیمیر را خرید که این دومی هم در طول نیم‌فصل فقط یک گل در لیگ برتر برای پرسپولیس زد! همین مسئله مدیران پرسپولیس را وادار کرده که باب مذاکره با مهدی طارمی و نزدیکانش را باز کنند. هدف مهدی طارمی بازی در اروپاست و حتی در لیگ قطر هم نمی‌خواهد بماند. او پیشنهاداتی از چمپیون‌شیپ انگلیس و لیگ یونان دارد که چندان وسوسه‌کننده نیست.


با این وجود پرسپولیسی‌ها امیدوارند مهدی طارمی نتواند پیشنهادی از لیگی معتبر در اروپا دریافت کند و دوباره به پرسپولیس بازگردد. مهدی طارمی در پرسپولیس توپ زده و آقای گل هم شده است. او با شرایط این تیم آشناست و زمان چندانی برای هماهنگی بیشتر نمی‌خواهد. برانکو هم که چراغ سبز نشان داده و فقط می‌ماند اوکی خود طارمی که باید دید در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت؟

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها