کد خبر: 306235
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۱:۴۴:۰۲
| |

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

مهم‌ترین پیام مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان همدلی است

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین پیام مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان را همدلی و اتحاد بین دانش‌آموزان جهان اسلام، ترویج موضوع یک کتاب یک امت دانست.

مهم‌ترین پیام مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان همدلی است
کد خبر: 306235
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۱:۴۴:۰۲

اعتمادآنلاین| محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم دانش‌آموزان جهان اسلام که صبح امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در حالی رقم خورد که پس از وقفه 20 ساله از سال 95 پنجمین دوره آن برگزار شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که توانستیم مسیر مسابقات قرآن کریم را ادامه دهیم و این زنجیر را قطع نکنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر این مسابقات را به‌صورت دوسالانه برگزار کنیم.

مسیب‌زاده افزود: علی‌رغم هجمه‌های وارده به کشور تعداد شرکت‌کنندگان امسال در مسابقات قرآن‌کریم بیش از تعداد سال‌های گذشته بود که این موضوع نشان داد کشور ایران فعالیتی پویا و اثرگذار در زمینه قرآنی در سطح جهان دارد.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین پیام مسابقات امسال را همدلی و اتحاد بین دانش‌آموزان جهان اسلام، ترویج موضوع یک کتاب یک امت و جهانی شدن پیام و برگزاری اردوی کشوری با بازدید 10 هزار دانش‌آموز دانست.

وی افزود: دانش‌آموزان در کنار 7.5 میلیون دانش‌آموز که در دوره مقدماتی این مسابقات شرکت کردند، پیام بهره‌وری و صرفه‌جویی را در این دوره از مسابقات به همراه داشتند.

مسیب‌زاده در پایان از همکاران و دست‌اندرکارانی که در برگزاری این دوره از مسابقات شرکت داشتند، تشکر کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها