کد خبر: 306248
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

پپ در یک قدمی یووه

یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که «پپ گواردیولا» موافقت خود را برای ترک منچسترسیتی و نشستن روی نیمکت خالی باشگاه یوونتوس اعلام کرده است.

پپ در یک قدمی یووه
کد خبر: 306248
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تارنمای اکسپرس انگلیس روز چهارشنبه نوشت: این ادعایی بزرگ از سوی «فدریکو گنارلی» خبرنگار رادیو اسپورتیوا ایتالیا مطرح شده است.


سرمربی اسپانیایی سیتی هفته گذشته سه گانه انگلیس را تصاحب کرد و بدین ترتیب سیتی را به نخستین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس بدل کرد که علاوه بر لیگ جزیره، 2 تورنمنت داخلی دیگر را در یک فصل تصاحب می کند.


آبی آسمانی های شهر منچستر سه گانه خود را با پیروزی 6 بر صفر مقابل واتفورد در فینال جام حذفی جشن گرفتند تا علاوه بر سه گانه بی سابقه، رکورد پیروزی با بیشترین گل زده را در فینال تاریخ 147 ساله جام حذفی انگلیس از آن خود کنند.


تصور رایج این است که هدف نهایی گواردیولا در ورزشگاه اتحاد قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای نخستین مرتبه در تاریخ این باشگاه انگلیسی است؛ جامی ارزشمند که مرد اسپانیایی نیز از سال 2011 به بعد و پس از ترک بارسلونا هرگز موفق به فتح آن نشده است.


سرمربی پیشین بایرن مونیخ پس از سپری کردن 3 فصل کامل در سیتی، تا اینجای کار موفق نشده تا پا را فراتر از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بگذارد؛ آنها فصل گذشته مغلوب لیورپول و این فصل نیز مبهوت شگفتی سازی تاتنهام فینالیست شدند.


اما با اعلام خبر جدایی «مکس آلگری» از یووه، گزارش های تازه مدعی است که گورادیولا به تورین نقل مکان خواهد کرد؛ جایی که آرزوهایی مشابه سیتی در تک تک سلول های وفاداران بانوی پیر جریان دارد.


یوونتوس تابستان سال گذشته قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان یعنی « کریستیانو رونالدو » را خریداری کرد اما همچنان از فتح این جام ناکام مانده است، تیمی که در جستجوی نخستین قهرمانی خود از سال 1996 به بعد است.


حالا با توجه به کوچ حتمی آلگری از تورین، گنارلی مدعی است گواردیولا سمت خود در سیتی را در حالی تحویل خواهد داد که هنوز 2 سال دیگر از قرارداد وی باقی مانده است.


گنارلی در توییتر نوشت: قرار بود امروز روز سرنوشت باشد، پپ گواردیولا سرمربی جدید یوونتوس خواهد بود؛ قرارداد چهار ساله نهایی شده است.


اگرچه رسانه های انگلیسی چنین ادعایی را کذب خوانده اند اما رسانه های ایتالیایی مدعی هستند انتصاب گواردیولا به سمت سرمربی یووه چهاردهم ژوئن علنی خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها