کد خبر: 306288
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۳:۱۶:۳۷
| |

یونایتد در پی جذب دیبالا است

باشگاه منچستریونایتد همچنان مصرانه به دنبال جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس است.

یونایتد در پی جذب دیبالا است
کد خبر: 306288
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۳:۱۶:۳۷

اعتمادآنلاین| نشریه «توتو اسپورت» مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در یک ماه اخیر با خانواده پائولو دیبالا که در واقع مدیربرنامه‌های این بازیکن آرژانتینی محسوب می‌شوند، در تماس بوده‌اند و نسبت به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌اند. این خبر در حالی از سوی این نشریه ایتالیایی منتشر شده که گوستاوو، برادر مهاجم آرژانتینی بانوی پیر هفته گذشته به احتمال جدایی دیبالا از یوونتوس اشاره کرده بود.

این روزنامه ایتالیایی همچنین از احتمال معاوضه شدن پائولو دیبالا با پل پوگبا خبر داد، بازیکنی که سابقه چهار فصل حضور در یوونتوس را دارد و چند روز پیش در مراسم خداحافظی آندره‌آ بارزالی در شهر تورین نیز حضور پیدا کرد. اتلتیکومادرید هم دیگر مشتری ستاره آرژانتینی راه‌راه پوشان تورین است.

دیبالا که در فصل اخیر کمی جایگاهش در ترکیب اصلی یوونتوس متزلزل شد، با قطعی شدن جدایی‌ ماسیمیلیانو آلگری از این تیم، با مشخص شدن سرمربی جدید می‌تواند تصمیم بهتری در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش در این باشگاه ایتالیایی بگیرد.


پائولو که تا پایان ماه ژوئن 2022 با یوونتوس قراردارد دارد، در فصل اخیر در 29 بازی از رقابت‌های سری A برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 5 گل، 6 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها