کد خبر: 306320
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

اعمال محدودیت‌ آمدوشد 7 روزه در جاده‌های منتهی به شمال

سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه یکم خرداد تا روز سه شنبه 7 خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌ آمدوشد 7 روزه در جاده‌های منتهی به شمال
کد خبر: 306320
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم خرداد تا ساعت 6 روز سه شنبه 7 خرداد از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 3 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 3 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 3 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 4 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 روز جمعه مورخ 3 خرداد تا 2 بامداد روز شنبه 4 خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز دوشنبه 6 خرداد تا 2 بامداد روز سه شنبه 7 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 روز دوشنبه 6 خرداد تا 2 بامداد روز سه شنبه 7 خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

وی گفت: در جاده کندوان آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در جاده هراز آمد وشد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 1 خرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه، جمعه و دوشنبه 2، 3 و 6 خرداد از جاده هراز ممنوع است.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها