کد خبر: 306340
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۸:۵۳
| |

پیتر چک به چلسی بازمی‌گردد

«پیتر چک» دروازه بان اسبق چلسی و کنونی آرسنال که مطابق اعلام قبلی، تابستان سال جاری اعلام بازنشستگی می کند، با پست مدیر ورزشی به استمفورد بریج باز خواهد گشت.

پیتر چک به چلسی بازمی‌گردد
کد خبر: 306340
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۸:۵۳

اعتمادآنلاین| شبکه اسکای اسپورتس روز چهارشنبه نوشت: گلر اهل جمهوری چک پایان فصل جاری به طور رسمی بازنشسته می شود و قرار است تا بار دیگر با سمتی جدید به باشگاهی باز گردد که پیش از پیوستن به آرسنال در سال 2015، یازده سال در آن بازی کرده بود.


این سمت در باشگاه چلسی بعد از استعفای «مایکل امِنالو» در سال 2017 خالی بوده و انتظار می رود دارنده رکورد بیشترین کلین شیت تاریخ آبی های لندن مسئولیت های امنالو را بر عهده گیرد.


با این حال، زمان اعلام این خبر، بدتر از این نمی شد چرا که چک به همراه توپچی ها قرار است 29ماه مه (هشتم خردادماه) در فینال لیگ اروپا به مصاف چلسی برود.


گمانه زنی ها و انتشار اخبار در خصوص کوچ احتمالی چک به باشگاه رقیب، بی شک به مذاق «اونای امری» سرمربی اسپانیایی توپچی ها خوش نخواهد آمد؛ کسی که انتظار دارد تا تمام مجموعه تحت هدایتش با تمرکز کامل در فینال باکو حاضر شوند.


آرسنالی ها در صورتی که بخواهند به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، باید برنده فینال باشند و این در حالی است که شاگردان «مائوریتسیو ساری» پیش تر با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره، صعود خود را به این تورنمنت تضمین کرده اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها