یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی:

افراطی‌ها از تنش بین ایران و آمریکا خوشحال هستند/ مواضع صاحبان تریبون به گونه‌ای باشد که دشمن از آن سوء‌استفاده نکند

سیدافضل موسوی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این‌که «مواضع رسمی کشور از طریق رسانه‌های منتسب به حکوت یا مقامات رسمی اعلام می‌شود»، گفت: باید به افراد غیرمسئول در حوزه سیاست خارجی گوشزد و تذکر داده شود که اظهارات آن‌ها تا چه اندازه می‌تواند منافع ملی را به خطر اندازد.

افراطی‌ها از تنش بین ایران و آمریکا خوشحال هستند/ مواضع صاحبان تریبون به گونه‌ای باشد که دشمن از آن سوء‌استفاده نکند
کد خبر: 306673
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۰۹:۳۶:۳۷

اعتمادآنلاین| سیدافضل موسوی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با انتقاد از اظهارنظر افراد غیرمسئول در حوزه سیاست خارجی، بیان کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل منطقه‌ای و سیاست خارجی باید از زبان مقامات رسمی کشور بیان شود نه برخی افراد و گروه‌های بعضاً تندرو.

وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: البته آمریکا کاری کرده که هرجا منافعش به خطر افتد، مردم ستم‌دیده و آسیب‌دیده از اقدامات آمریکا، خوشحال می‌شوند، اما صاحبان تریبون نباید در این مسائل به گونه‌ای موضع‌گیری کنند که موجب سوء‌استفاده دشمن شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «هم در آمریکا و هم در ایران گروه‌های افراطی وجود دارند که بابت پیش آمدن تنش خوشحال هستند»، بیان کرد: مواضع رسمی از طریق رسانه‌های منتسب به حکوت یا مقامات رسمی اعلام می‌شود نه بوسیله گروه‌های تندرو.

وی با اشاره به این‌که «افرادی که بی‌توجه به تبعات حرف‌های خود درباره مسائل منطقه‌ای اظهارنظر می‌کنند، بعضاً به اندازه کافی سیاسی نبوده و تحلیل درستی از مسائل سیاست خارجی ندارند»، گفت: باید به این افراد گوشزد و تذکر داده شود که اظهارات آن‌ها تا چه اندازه می‌تواند منافع ملی را به خطر اندازد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها