کد خبر: 306758
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۲:۱۲:۰۰
| |

علی ربیعی سخنگوی دولت شد

علی ربیعی، وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سخنگوی دولت معرفی شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت شد
کد خبر: 306758
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی ، وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی که حدود یک سال پیش به دلیل رای اعتماد نگرفتن مجدد از مجلس شورای اسلامی ، صندلی وزارت را ترک کرده بود، به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شد.

این خبر را ارگان رسمی حزب کارگزاران در حالی منتشر کرده است که جامعه خبری تقریبا از روز چهارشنبه احتمال معرفی ربیعی را به عنوان سخنگوی دولت می‌داد، اما این خبر به صورت رسمی منتشر نشده بود.

با این حساب دولت دوازدهم بالاخره بعد از حدود 300 روز خالی بودن جایگاه سخنگویی دولت، ربیعی را به عنوان جایگزین محمدباقر نوبخت انتخاب کرد.

پیش از این محمود واعظی، رییس‌دفتر رییس‌جمهوری به خبرنگاران گفته بود که از میان چند گزینه‌ای که برای سخنگویی به حسن روحانی،‌ رییس‌جمهوری معرفی شده او با دو سه نفر موافقت کرده و به زودی فرد نهایی معرفی می‌شود. واعظی همچنین روز چهارشنبه در حیاط دولت به خبرنگاران گفته بود که گزینه نهایی سخنگویی دولت آخر هفته با رییس‌جمهوری دیدار می‌کند و در صورت موافقت روحانی، او به عنوان سخنگوی دولت معرفی می‌شود.

گفتنی است که محمدباقر نوبخت ، سخنگوی قبلی دولت که همزمان ریاست سازمان برنامه و بودجه را هم به عهده داشته و دارد، 10 مردادماه سال 97 از سمت سخنگویی کناره‌گیری کرده بود و تا امروز فردی به عنوان جایگزین او معرفی نشده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها