کد خبر: 306777
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

حضور در کن از جنس تارانتینو

در حالی که فیلم جدید کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و اقبال تماشاگران را در پی داشت، بازتاب نظرهای منتقدان در روزهای پس از اکران منتشر شد.

حجم ویدیو: 2.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 دانلود ویدیو
کد خبر: 306777
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ «روزی روزگاری در هالیوود»، فیلم جدید کوئنتین تارانتینو، در هفتاد و دومین جشنواره کن به نمایش درآمد و بازتاب‌های بسیاری در میان منتقدان داشت.

آخرین بار تارانتینو 25 سال پیش با فیلم «داستان‌های عامه‌پسند» در جشنواره فیلم کن حضور داشت و جایزه نخل طلایی را دریافت کرد.

«روزی روزگاری در هالیوود» که با بازی برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو، مارگو رابی و آل پاچینو ساخته شده، شش دقیقه تشویق تماشاگران را در پی داشت و پس از اکران، تارانتینو این فیلم را به بازیگران، تهیه‌کنندگان و استودیویی که به او کمک کردند تقدیم کرد.

تارانتینو فیلم جدیدش را با «روما» ساخته آلفونسو کوارون مقایسه کرد و گفت یک تکه‌ به یادماندنی از تاریخ است و از مخاطبانی که در جشنواره کن این فیلم را می‌بینند خواهش کرد داستان آن را لو ندهند.

زاویه دولان، داکوتا فانینگ، آدرین برودی و میشل رودریگز از جمله حاضران در نمایش این فیلم بودند. گروهی هم پلاکاردهایی با عنوان «زنده‌باد تارانتینو» در دست داشتند.

پیتر بردشاو، منتقد گاردین، از «روزی روزگاری در هالیوود» که در حال و هوای دهه 1960 و فضای «بیتلی» ساخته شده به عنوان کمدی سیاه تارانتینویی یاد کرد و اوون گلیبرمن، منتقد روایتی، فیلم را بهتر از «جنگوی رهاشده» و «هشت نفرت‌انگیز» معرفی کرد.

دی‌کاپریو هم گفت که این فیلم بازگشتی به صحنه‌های حماسی هالیوودی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها