کد خبر: 306841
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

ترامپ با انتشار ویدیویی نانسی پلوسی را مورد تمسخر قرار داد

رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال تشدید تنش‌های اخیر با دموکرات‌های مجلس نمایندگان این کشور، رئیس این مجلس را مورد حمله لفظی قرار داد و با انتشار ویدئویی او را مسخره کرد.

ترامپ با انتشار ویدیویی نانسی پلوسی را مورد تمسخر قرار داد
کد خبر: 306841
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بعد از شکست مذاکراتی با قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا درباره مسائل زیرساختی، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان را مورد حمله قرار داد.

ترامپ در اظهارنظر درباره مناقشه مربوط به تصویب یک بسته کمکی برای کشاورزان آسیب‌دیده بابت جنگ تجاری با چین در آمریکا گفت: من به شما می‌گویم که مدتی است نانسی پلوسی را زیر نظر گرفته‌ام و او همان شخصیت قبل نیست و آن را از دست داده است.

این در حالی است که ترامپ همچنین ویدئویی را در توئیتر از نانسی پلوسی منتشر کرد و او را مورد تمسخر قرار داد. در این ویدئو بخش‌هایی از گاف‌های نانسی پلوسی در سخنرانی‌اش کنار هم قرار داده شده که طی این لحظات او به مشکل در ادامه صحبت‌هایش برخورده و دچار لکنت زبان می‌شود و اشتباهاتی از او سر می‌زند.

با این حال بعد از این اقدام ترامپ، کاربران در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به او بخش‌هایی از تپق‌های خود ترامپ در سخنرانی‌هایش را منتشر کردند.

در ویدئویی که ترامپ منتشر کرده، همچنین بحثی در یکی از برنامه‌های شبکه فاکس بیزینس قرار داده شده که در آن در مورد سن و سال نانسی پلوسی بحث می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها