جواد کریمی قدوسی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

فراکسیون ولایی در حال متحد شدن برای رای دادن به لاریجانی است/ احتمالاً به لاریجانی رای خواهم داد

جواد کریمی قدوسی، عضو فراکسیون ولایی مجلس، گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی بار دیگر در حال متحد شدن به نفع آقای لاریجانی هستند و تصمیم‌شان این است که در سال آخر دوره دهم مجلس تغییری در سطح ریاست به وجود نیاید.

فراکسیون ولایی در حال متحد شدن برای رای دادن به لاریجانی است/ احتمالاً به لاریجانی رای خواهم داد
کد خبر: 307103
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فردا انتخابات هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. سرنوشت چهارمین اجلاسیه مجلس هنوز نامشخص است. امیدی‌ها تا اینجای کار قرار است لیست مستقلی برای ریاست مجلس داشته باشند. آنها که شانس ریاست عارف را کم نمی‌دانند می‌گویند برخی از فراکسیون ولایی‌ها در رقابت میان لاریجانی و عارف، به عارف رای خواهند داد. نام کریمی قدوسی در میان نمایندگان ولایی‌ای که به عارف رای می‌دهند شنیده شد، اما او به اعتمادآنلاین گفت: به احتمال زیاد به این جمع‌بندی برسم و به ایشان رای بدهم.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و عضو فراکسیون ولایی، در خصوص تصمیم فراکسیون متبوعش برای شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه مجلس، گفت: فراکسیون ولایی قرار است امروز بررسی‌های لازم را انجام دهد و به جمع‌بندی برسد.

او ادامه داد: من می‌بینم که فراکسیون نمایندگان ولایی بار دیگر در حال متحد شدن به نفع آقای لاریجانی هستند و تصمیم‌شان این است که در سال آخر دوره دهم مجلس تغییری در سطح ریاست به وجود نیاید؛ امروز و فردا هم جلسه دارند، اما فراکسیون امید تصمیم گرفته، کاندیدایش نیز مشخص است و در حال تبلیغ در صحن علنی مجلس هستند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پاسخ به اینکه «آیا شما به آقای لاریجانی رای می‌دهید»، تاکید کرد: به احتمال زیاد به این جمع‌بندی برسم و به ایشان رای بدهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها