ردپای تاریخ بیهق در «منطق‌الغرایز»

مهدی کوشکی از اجرای «منطق الغرایز» در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.

ردپای تاریخ بیهق در «منطق‌الغرایز»
کد خبر: 307141
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۱۴:۵۲:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی کوشکی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: قصد دارم نمایش «منطق الغرایز» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه آورم و اکنون در حال تمرین این نمایش هستیم.

او ضمن اشاره به اینکه «منطق الغرایز» را خودم نوشته و کارگردانی می‌کنم و یکی از بازیگران این نمایش هستم، عنوان کرد: دیگر بازیگران این اثر نمایشی امیرمهدی ژوله و شهروز دل‌افکار هستند.

کوشکی در ادامه عنوان کرد: «منطق الغزایز» برداشتی از قصه‌، ادبیات و تاریخ بیهقی است. با اینکه تاریخ بیهقی زبان سختی دارد اما شعر، زبان و فضای بسیار شیرین و جذابی دارد.

او در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تاکنون نام این نمایش «منطق الغرایز» است و امکان دارد نام آن تغییر کند.

مهدی کوشکی هم اکنون به عنوان بازیگر به همراه نگار عابدی در نمایش «اکلیل» ایفای نقش می‌کند. این اثر نمایشی نوشته مهدی کوشکی با کارگردانی مهتاب شکریان تا 10 خردادماه ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه است.

او تا 3 خرداد ماه نیز در نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» نوشته سفی اکسانن با ترجمه محسن ابوالحسنی و کارگردانی هستی حسینی به همراه مهدی پاکدل، خاطره حاتمی، عباس خدا قلیزاده، شهروز دل‌افکار، سارا زینلی، الهه شهپرست و مجید نوروزی ایفای نقش می‌کرد که این اثر نمایش آخرین اجرای خود را روز گذشته در تئاتر مستقل تهران پشت سر گذاشت.

منبع: هنرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها