وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

علی (ع) در جنگ با تزویر تصویرها ناکام ماند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: علی (ع) در جنگ شمشیرها و نبرد اراده‌ها مغلوب نشد، با تزویر تصویرها ناکام ماند.

علی (ع) در جنگ با تزویر تصویرها ناکام ماند
کد خبر: 307265
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۰۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعباس صالحی شب گذشته بعد از نشست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با اصحاب رسانه در حساب توییتری خود نوشت: «علی (ع) در جنگ شمشیرها و نبرد اراده‌ها مغلوب نشد، با تزویر تصویرها ناکام ماند. امروز نیز رسانه‌ها، جنگ تصویرها را پیش می‌برند. مواظب باشیم که بر کدامین بوم، نقش و نگار می‌زنیم. مطلع کلام امشب رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه با چنان هشداری آغاز شد.»

در این نشست روحانی با اشاره به دوران حکومت امام علی (ع) اظهار داشته است که فراز و نشیب‌های جامعه و کم‌اطلاعی مردم که به نوعی به ضعف رسانه‌های آن زمان برمی‌گردد، موجب شد تا امیر مؤمنان در عین حالی که عادلانه‌ترین و بهترین حکومت را برقرار کرد، بالاترین مظلوم عالم نیز باشد.

وی افزود: در آن دوران مشکل این بود که رسانه‌های ضد عدل امیر مؤمنان علی (ع) اعم از خوارج و دیگر دشمنان توانسته بودند افکار مردم را نسبت به حکومت علوی مشوش کنند و عده‌ای نگذاشتند پیام، صدا و راه امیر مؤمنان در دل مردم بنشیند و نکند امروز نیز شاهد تکرار تاریخ باشیم.

در ااین نشست همچنین مواردی چون ضرورت ایجاد سازمان رسانه‌ای و تشکلی منسجم برای رسانه‌های کشور، تقویت رسانه‌های متعهد و مستقل، توجه به انتقادهای سازنده رسانه‌ها در جهت اصلاح و پیشبرد امور، لزوم توجه به حل مشکل کاغذ برای برقرار بودن مطبوعات، بیان مشکلات صنفی و درخواست توجه دولت نسبت به حل این مشکلات، توجه به تقویت رسانه‌های داخلی برون مرزی در راستای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان و نشان دادن اقتدار و امید ایران اسلامی به جهانیان، واگذاری برخی رسانه‌های دولتی به بخش خصوصی، اعلام آمادگی رسانه‌ها برای کمک به دولت و مسئولان کشور در بخش‌های مختلف مدیریت شرایط در دوران جنگ اقتصادی، توجه نقش مستقل رسانه‌ها در کنار کارکرد روابط عمومی‌ها و ضرورت حمایت دولت از پایگاه‌های خبری و رسانه‌های دیجیتال، مطرح شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها