کد خبر: 307293
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۱۰:۰۳:۰۰
| |

حاشیه جلسه علنی امروز مجلس

کواکبیان: اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس نیستند/ ایرادات شورای نگهبان به طرح استانی شدن انتخابات در دستور مجلس قرار گیرد

مصطفی کواکبیان نماینده تهران گفت: به ملت ایران عرض می‌کنم مشخص شد که ما اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس نیستیم و نباید مسئولیت‌ها به دوش اصلاح‌طلبان بیفتد.

کواکبیان: اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس نیستند/ ایرادات شورای نگهبان به طرح استانی شدن انتخابات در دستور مجلس قرار گیرد
کد خبر: 307293
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان، نماینده تهران، که در موافقت با اصلاحیه قانون احزاب سخنرانی می‌کرد با تبریک به لاریجانی برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس مجلس گفت: امیدوارم سال چهارم عدالت و قانون‌گرایی در هیات‌رئیسه بیشتر باشد. به آقای مطهری هم خدا قوت می‌گویم.

کواکبیان در تذکری اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات با تلاش نمایندگان و اعضای کمیسیون شوراها در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت ولی هنوز مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان نشده است.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: دستور دهید که با اصرار شما هر چه سریع‌تر ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح استانی شدن انتخابات در دستور کار مجلس قرار گیرد تا از زحمات پنج‌ماهه نمایندگان دفاع شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: شورای نگهبان نسبت به این طرح ایراداتی را مطرح کرده است که در حال بررسی در کمیسیون شوراها است. قرار است گزارش آن را به مجلس بدهند.

انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در سال چهارم کاری دوره دهم در دستور کار امروز (یکشنبه‌ ) مجلس قرار داشت که علی لاریجانی توانست با 155 رای برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها