دفتر عبدالله نوری اعلام کرد؛

برخی بدنبال اختلاف‌افکنی و بحران‌آفرینی جدید در جامعه هستند/ سخنان منتسب به آقای نوری کذب است

دفتر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و از وزرای دولت‌های سازندگی و اصلاحات با صدور بیانیه‌ای مطالب منتسب به وی را که در برخی سایت‌های اصولگرا منتشر شده بود، تکذیب کرد.

برخی بدنبال اختلاف‌افکنی و بحران‌آفرینی جدید در جامعه هستند/ سخنان منتسب به آقای نوری کذب است
کد خبر: 307370
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۱۴:۰۰:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ در بیانیه دفتر عبدالله نوری آمده است: «در روزهای اخیر مطالبی تحت عنوان‌هایی همچون «سخنان عبدا... نوری در مراسم افطاری» یا «در افطار عبدا... نوری چه گذشت؟» در ‌فضای مجازی منتشر گردیده است. به اطلاع می‌رساند که سخنان منتسب به آقای عبدا... نوری و نیز برخی از نقل قول‌های دیگر، بی‌پایه و اساس و سراسر دروغ می‌باشد. متأسفانه به نظر می‌رسد در این آشفته بازار، جمعی با نشر اکاذیب به دنبال اختلاف افکنی و افزایش استرس و بحران‌آفرینی جدید در جامعه و بهره‌برداری‌های ناصواب و نامشروع برای خود هستند. دیگر بار، به اطلاع‌رسانه‌ها و گردانندگان گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات مجازی می‌رساند، ‌اخبار، مواضع و دیدگاه‌های آقای عبدا... نوری از طریق کانال تلگرامی ایشان منتشر ‌می‌شود و نسبت دادن هر گونه اظهار نظری به ایشان از منابع دیگر فاقد اعتبار است».

براساس این گزارش، یکی از رسانه‌های مربوط به جریان اصولگرا هفته گذشته نوشته بود: «سفره افطاری عبدالله نوری برای اصحاب فتنه پهن شد و کسانی که گمان نمی‌رود روزه‌دار بوده باشند بر سر این سفره شبهه نشسته بودند. چهره‌ها آشنا بود. چند شب پیش برخی‌ها را در سفره دیگ پلوی افطاری سفارت انگلیس دیده بودند. اگر در تل‌آویو نتانیاهو هم سفره افطاری برای ایشان پهن می‌کرد، بودند کسانی در این جمع که چهارنعل به سمت آن سفره رم کنند».

این رسانه در خصوص محتوای جلسه هم به جزئیات پرداخته و اضافه کرده بود که اصلاح‌طلبان معتقدند «اگر روحانی تا اسفند98 رئیس‌جمهور باشد، تمام زاد و توشه نیروهای اصلاح‌طلب و خواهان روابط با غرب برای سال‌ها تمام می‌شود. ما خرج روحانی می‌شویم و روحانی در منتهی درجه افول و ورشکستگی است. دیگر مهمات ما تمام شده و تیری نمانده که به سمت حریف پرتاب نکرده باشیم» و تأکید دارند «بهترین کار رویکرد تهاجمی است. بازی را ما باید شروع کنیم و زمین بازی دست ما باشد. سال گذشته عرض کردم احمدی‌نژاد خطر است اما امسال عرض می‌کنم احمدی‌نژاد فرصت است. آقایون باید بیشتر فعالیت کنند و اثرگذاری را شروع کنند».

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها