کد خبر: 307704
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۶:۲۰:۴۱
| |

مدیرعامل هواوی:

با هر گونه تحریم اپل در چین با هدف انتقام‌گیری مخالفم

«رن ژنگفی» مدیرعامل و موسس شرکت هواوی که به تازگی مورد تحریم گسترده آمریکا و شرکت‌های فناوری غربی قرار گرفته است، با هر گونه تحریم اپل در چین با هدف انتقام‌گیری مخالفت کرد.

با هر گونه تحریم اپل در چین با هدف انتقام‌گیری مخالفم
کد خبر: 307704
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۶:۲۰:۴۱

اعتمادآنلاین| «رن ژنگفی» مدیرعامل و موسس شرکت هواوی که به تازگی مورد تحریم گسترده آمریکا و شرکت‌های فناوری غربی قرار گرفته است، با هر گونه تحریم اپل در چین با هدف انتقام گیری مخالفت کرد. او در گفت‌وگو با شبکه بلومبرگ در این مورد گفته است: بعید است که پکن بخواهد با تحریم اپل اقدامات آمریکا را تلافی کند ولی ما با هرگونه اقدامی توسط چین علیه این شرکت سازنده آیفون مخالف هستیم.

در هفته‌های اخیر احساسات ضدآمریکایی در چین افزایش چشمگیری یافته و برخی مردم این کشور جنبش بایکوت و تحریم محصولات اپل و به خصوص آیفون را در واکنش به تحریم آیفون به راه انداخته‌اند. اما موسس هواوی می‌گوید اگر تصمیمی برای تحریم اپل گرفته شود، من اولین فردی هستم که با آن مخالفت می‌کنم.

او افزوده است که هواوی برای مقابله با تحریم فروش تراشه‌های پیشرفته به این شرکت گزینه‌های مختلفی را در اختیار دارد و هم می‌تواند خود دست به تولید تراشه بزند و هم راه‌های جایگزین دیگری را بیابد تا پیشتازی خود را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و نیز تجهیزات مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه حفظ کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها