کد خبر: 307749
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۳:۰۰
| |

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران:

تهران، پس از سیستان و بلوچستان فرسوده‌ترین مدارس را دارد

علی شهری، مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در حوزه فضا‌های آموزشی، استان تهران بر اساس رتبه میزان مدارس فرسوده، پس از سیستان و بلوچستان در رتبه دوم از انتهای جدول است. 

تهران، پس از سیستان و بلوچستان فرسوده‌ترین مدارس را دارد
کد خبر: 307749
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در حاشیه افتتاح سامانه نظارت بر تخلف شهریه مدارس گفت:امیدواریم حادثه‌هایی مثل زاهدان و تاکستان در پایتخت اتفاق نیفتد چرا که وضعیت مدارس پایتخت هم نگران کننده است. در این رابطه صحت این موضوع را از علی شهری، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران جویا شدیم.

«استان تهران بر اساس رتبه میزان مدارس فرسوده، پس از سیستان و بلوچستان است» این پاسخی بود که علی شهری مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران بیان کرد.

علی شهری درباره وضعیت مدارس استان تهران و میزان مدارس فرسوده گفت: در حوزه فضا‌های آموزشی، استان تهران بر اساس رتبه میزان مدارس فرسوده، پس از سیستان و بلوچستان در رتبه دوم از انتهای جدول است.

وی در ادامه بیان کرد: این بدان معنا است که مدارس تهران نیازمند توجه جدی است و نیاز است تا نمایندگان محترم مجلس هم در این خصوص همکاری همیشگی در جهت اختصاص اعتبارات بیشتر از محل‌ها مختلف برای بازسازی مدارس تهران در نظر بگیرند.

وی در ادامه درباره وضعیت سیستم گرمایشی مدارس گفت: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان تهران به پایان رسیده است و تمام کلاس‌های درس تهران با سیستم استاندارد گرم می‌شوند.

وی در ادامه درباره وضعیت سیستم گرمایشی مدارس شهرستان های استان تهران گفت: در حوزه شهرستان‌های استان تهران نیز تا سال گذشته هزار کلاس درس نیازمند استانداردسازی سیستم گرمایشی وجود داشت که با تلاش تمام همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، تا مهر 1398 هیچ کلاس درس غیراستاندارد در حوزه سیستم گرمایش در استان تهران نخواهیم داشت.

وی در ادامه درباره اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی مدارس فرسوده برای شروع سال تحصیلی پیش رو گفت: با توجه به اینکه حدود 23 هزار کلاس درس استان تهران نیازمند بازسازی است و حدود 1200 فضا‌های آموزشی 15 کلاسه نیز می‌بایست در استان تهران احداث شود، اعتبارات بسیاری و فراتر از آنچه در هر سال به حوزه عمرانی نوسازی مدارس تهران اختصاص داده می‌شود، نیاز است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها