کد خبر: 307751
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۶:۰۰
| |

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

فعالیت بیش از 11 هزار پلیس محله در تهران/کلانتری‌ها موظف به همکاری با شرکت‌های انتظام هستند

سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اهمیت فعالیت پلیس‌های محله در تهران گفت:بیش از یازده هزار پلیس محله درحال فعالیت هستند و پلیس پیشگیری درحال افزایش ظرفیت‌های برون سازمانی است. 

فعالیت بیش از 11 هزار پلیس محله در تهران/کلانتری‌ها موظف به همکاری با شرکت‌های انتظام هستند
کد خبر: 307751
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: تدبیرپلیس پیشگیری پایتخت برای ایجاد هرچه بیشتر نظم و امنیت در شهر تهران استفاده از ظرفیت پلیس محله است به نحوی که دستور داده ایم که کلانتری‌ها از نگهبانان محللات ستفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود یازده هزار پلیس محل در شهر تهران زیر نظر پلیس پیشگیری انجام وظیفه می‌کنند گفت:باید این ظرفیت را گسترش بدهیم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد:کلانتری‌ها موظف شده اند با شرکت‌های انتظام تعامل داشته باشند و در امر جذب نگهبانان محله و پلیس محله تلاش کنند.

وی اضافه کرد:به کلانتری‌ها دستور داده ایم حتی نگهبانانی که برخی از مجتمع‌ها و مراکز خرید برای خودشان انتخاب کرده اند را شناسایی کنند. سپس این افراد با معرفی به شرکت انتظام برایشان پرونده تشکیل داده شود، آموزش ببینند تا پس از گذراندن دوره‌های مورد نظر از ظرفیت آن‌ها در برقراری نظم و امنیت در پایتخت استفاده کرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها