فاطمه معتمدآریا به «شگفت‌انگیزان» پیوست

فاطمه معتمدآریا، بازیگر سینما در آکادمی استعدادیابی «شگفت‌انگیزان» بازیگری تدریس می‌کند.

فاطمه معتمدآریا به «شگفت‌انگیزان» پیوست
کد خبر: 307753
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۸:۲۷:۱۷

اعتمادآنلاین| فاطمه معتمدآریا به عنوان استاد بازیگری در آکادمی «شگفت انگیزان» حضور دارد که پیش از این شهاب حسینی به عنوان سفیر این آکادمی و رامبد جوان به عنوان استاد کارگردانی به آن پیوسته بودند. بیش از 20 هنرمند و ورزشکار شناخته شده دیگر در 25 شاخه هنری و ورزشی در آکادمی «شگفت‌انگیزان» حضور خواهند داشت.

این آکادمی باهدف پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی و تلاش برای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی در تمام کشور از ابتدای سال جاری کار خود را با دعوت از شرکت‌کنندگان مستعد آغاز کرده است.

شرکت‌کنندگان پس از انتخاب و ثبت نام در رشته یا مهارت مورد نظرشان، اولین بسته‌های آموزشی ویدئویی را دریافت می‌کنند. در صورتی که بعد از آموزش‌های اولیه، نتیجه عملکرد شرکت‌کننده امتیاز کافی را برای شرکت در مرحله بعدی به دست بیاورد، شرکت‌کننده بسته آموزشی دوم را دریافت می‌کند. در نهایت امکاناتی در اختیار 50 نفر برتر هر رشته قرار می‌گیرد که با روش‌های نوین زمینه‌ساز ورود آنها به حرفه‌ای می‌شود که در آن آموزش دیده‌اند.

آکادمی «شگفت‌انگیزان» با تأکید بر ایجاد امید برای پرورش استعدادها در هرکجای ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و با حضور مربیان برجسته و شناخته شده فرصت پرورش استعداد را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه شرکت در این آکادمی استعداد پروری به سایت «آکادمی شگفت انگیزان» مراجعه کنند.

ثبت‌نام در این آکادمی از ابتدای سال جدید آغازشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها