عضو شورای شهر تهران:

شهرداری به دنبال استفاده از افراد بی انگیزه است/ تأخیر در ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران نسبت به تأخیر در ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی به شهرداری تذکر داد.

شهرداری به دنبال استفاده از افراد بی انگیزه است/ تأخیر در ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان
کد خبر: 307804
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حجت نظری، عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر ارائه کرد،‌ به شهرداری تهران و معاونت منابع انسانی شهرداری به خاطر تغییر در ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی تذکر داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در آذر ماه سال 97 تهیه شد و پس از تصویب شورا به شهرداری ابلاغ شد، بیان کرد: بر این اساس شهرداری موظف شده بود که ظرف مدت یک ماه این لایحه را به شورا ارائه بدهد اما تاکنون این لایحه به شورا داده نشده است.

نظری با بیان اینکه در بهمن ماه سال گذشته به شهرداری تذکر دادند و تأکید کردند که باید مطیع مصوبات شورا باشند، اظهار کرد: علی رغم اینکه رئیس شورا با شهرداری در این مدت مکاتباتی داشته اما هنوز به این موضوع توجهی نشده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه به شهرداری و معاونت منابع انسانی تذکر می‌دهم که رسیدگی به این لایحه را در اولویت خود قرار دهند، بیان کرد: ‌با این کار در عمل مشخص می شود که شهرداری تا چه میزان به جوانان توجه دارد زیرا رفتار فعلی این شائبه را ایجاد می‌کند که شهرداری تمایل به استفاده از جوانان نداشته و به دنبال استفاده از افراد بی‌انگیزه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی شهرداری توجهی به مصوبات شورا ندارد و لوایح را به صورت سلیقه‌ای اجرا می‌کند و این نشان می‌دهد که اراده‌ای برای همکاری با شورا وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها