کد خبر: 308050
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۷:۱۴:۵۰
| |

دزدان چاقوکش دستگیر شدند

رئیس کلانتری مرزداران از دستگیری دو سارق منزل در غرب تهران که سعی داشتند با تهدید سلاح سرد از یک خانه سرقت کنند، خبر داد.

دزدان چاقوکش دستگیر شدند
کد خبر: 308050
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۷:۱۴:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ علی طیبی اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری مرزداران در حال گشت‌زنی در این محدوده بودند که متوجه رفتار مشکوک چهارسرنشین یک خودروی سواری می‌شوند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهند اما حین انجام بررسی‌ها مشخص می‌شود این چهارنفر در حال صحبت درباره سرقت از یک خانه هستند.

وی افزود: متهمان متوجه حضور ماموران در محل شده و به سرعت از محل متواری شدند بنابراین ماموران بلافاصله به تعقیب و گریز این افراد پرداختند و سه نفر از آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری مرزداران با اشاره به تحت تعقیب قرار گرفتن چهارمین متهم گفت: متهم فراری نیز تحت تعقیب قرار گرفت و عملیات تعقیب و گریز این فرد ادامه یافت تا اینکه وی برای رهایی از دست پلیس به داخل یک کانال آب پرید که منجر به شکستن پای وی شد. در همین حین با اعلام این حادثه به سازمان‌های مربوط، عوامل آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند و پس از انجام عملیات رهاسازی وی را برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته رئیس کلانتری مرزداران این فرد پس از مداوا برای رسیدگی به پرونده به کلانتری منتقل شده است.

رئیس کلانتری مرزداران درباره اطلاعات به دست آمده از بازجویی این متهمان گفت:‌ متهمان به کلانتری مرزداران منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان در محدوده غرب تهران اعتراف کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان پیش از دستگیری نیز برای سرقت وارد منزلی در غرب تهران شده بود. به همین منظور شاکی برای شناسایی متهم به کلانتری دعوت شد.

وی افزود: شاکی پس از حضور در کلانتری هویت وی را تایید کرد و گفت که شب گذشته این سارق با تهدید سلاح سرد منزل وی را مورد سرقت قرار داد. متهم نیز به جرم خود در این زمینه اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده‌ای جدید متهم به همراه سه تن همدستش برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

بر اساس گزارش پلیس تحقیقات از سارقان بازداشت شده در جریان است و تلاش برای بازداشت همدستان آن‌ها ادامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها