مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران:

جنگ نمی شود چون ما موشک داریم/ روحانی اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهد

چمران گفت: معتقدم الان رئیس جمهور همه گونه اختیارات که بتواند در مسائل اقتصادی کار کند و در جنگ اقتصادی جلو برود را دارد. فکر می کردم حتما ایشان اتاق جنگ اقتصادی درست می کند و روی این فکر می کند. همینطور که اتاق جنگ نظامی ضروری است اتاق جنگ اقتصادی هم ضروری است. 

جنگ نمی شود چون ما موشک داریم/ روحانی اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهد
کد خبر: 308119
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۹:۰۶:۵۶

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران تاکید دارد رییس‌جمهور باید در شرایط فعلی با استفاده از اختیاراتی که دارد اتاق جنگ اقتصادی را تشکیل دهد.

در ادامه بخش هایی از این گفت و گو را می خوانید:

  • معتقدم الان رئیس جمهور همه گونه اختیارات که بتواند در مسائل اقتصادی کار کند و در جنگ اقتصادی جلو برود را دارد. فکر می کردم حتما ایشان اتاق جنگ اقتصادی درست می کند و روی این فکر می کند. همینطور که اتاق جنگ نظامی ضروری است اتاق جنگ اقتصادی هم ضروری است.
  • تصمیمات رئیس جمهور در حوزه اختیارات قوه مجریه هیچوقت وتو نمی شود برای اینکه تصمیم خودش است.
  • یکسال آنقدر سیب زمینی زیاد بیاید که مجبور شوند به همه کادو دهند و یکسال اوضاع پیاز اینطوری شود. واردات و صادراتش باید کنترل شده باشد و بازار دست دولت و وزارت صمت باشد، باید مسلط باشد. سیستم اطلاعاتی قوی باید داشته باشد و اگر کسی این میان اخلال کرد به عناون اخلالگر یقه اش را بگیرند. مردم هم دنبال اخلالگر نروند. این سه راس مثلث باید کنار هم باشد.
  • اگر ما توانمند باشیم قطعا با توانمندی مان جلوی دشمن را می توانیم بگیریم. اشتباه نشود؛ گاهی وقتها می گویند می خواهد جنگ شود چون ما موشک داریم درحالی که اتفاقا جنگ نمی شود چون ما موشک داریم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها