فلاحت‌پیشه در نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی با ایرانیان مقیم نروژ:

تحریم‌ها منجر به همبستگی ایرانیان و مدیریت بهتر تحولات شده است

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: فرهیختگی و نفوذ و بویژه نوعدوستی ایرانیان مقیم خارج از کشور در شرایط تحریم های ظالمانه فرصت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

تحریم‌ها منجر به همبستگی ایرانیان و مدیریت بهتر تحولات شده است
کد خبر: 308126
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۹:۱۲:۰۹

اعتمادآنلاین| هیات ایرانی اعزامی از مجلس شورای اسلامی به نروژ با حضور در جمع ایرانیان مقیم نروژ با آنها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست ابتدا نمایندگان ایرانیان مقیم دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مطالب مختلف سیاسی، تجاری و علمی فرهنگی را مطرح کردند و سپس رئیس و اعضای کمیسیون نکاتی را در پاسخ بیان نمودند.

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این مراسم گفت: فرهیختگی و نفوذ و بویژه نوعدوستی ایرانیان مقیم خارج از کشور در شرایط تحریم های ظالمانه فرصت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی گفت بر خلاف نظر افراطیون حاکم بر واشنگتن، تحریم ها منجر به همبستگی ایرانیان و مدیریت بهتر تحولات شده است.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی برومندی نایب رئیس اول کمیسیون، شوشتری رئیس کمیته حقوق بشرکمیسیون، محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون و سمیه محمودی نایب رئیس فراکسیون بانوان اعضای هیات ایرانی در نروژ می باشند.

هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به نروژ همزمان با شب قدر با حضور در جمع مسلمانان ساکن نروژ در مراسم شب قدر مسجد امام علی (ع) اسلو شرکت کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها