واکنش کنایه‌ای صادق زیباکلام به قتل همسر دوم نجفی: 

برخی صف بسته‌اند تا از نابودی دو انسان بهره‌برداری سیاسی کنند

زیباکلام نوشت: قتل "میترا استاد" توسط همسرش محمدعلی نجفی شهردار پیشین و یکی از شاخص‌ترین چهره‌های اصلاح طلبان، یقینا تراژدی هولناک و غم‌انگیزی است.بالطبع اصلاح طلبان سعی می‌کنند تا از هزینه سیاسی آن بکاهند. و در مقابل بسیاری از اصولگرایان تلاش خواهند نمود(همچنانکه شروع هم کرده‌اند) تا حد اکثر بهره‌برداری سیاسی را از این ماجری بنمایند.

برخی صف بسته‌اند تا از نابودی دو انسان بهره‌برداری سیاسی کنند
کد خبر: 308140
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق زیباکلام در واکنش به قتل همسر دوم نجفی عنوان کرده است اما ای کاش آنان که صف بسته‌اند تا از نابودی دو انسان، یکی فیزیکی و دیگری بصورت فروریزی شخصیتی روحی روانی‌اش،حداکثر بهره برداری سیاسی را بنمایند متوجه می‌شدند که رفتارشان چقدر غیر اخلاقی است.


صادق زیباکلام به قتل میترا استاد واکنش نشان داد و نوشت:

قتل "میترا استاد" توسط همسرش محمدعلی نجفی شهردار پیشین و یکی از شاخص‌ترین چهره‌های اصلاح طلبان، یقینا تراژدی هولناک و غم‌انگیزی است.

بالطبع اصلاح طلبان سعی می‌کنند تا از هزینه سیاسی آن بکاهند. و در مقابل بسیاری از اصولگرایان تلاش خواهند نمود(همچنانکه شروع هم کرده‌اند) تا حد اکثر بهره‌برداری سیاسی را از این ماجری بنمایند.

اما ای کاش آنان که صف بسته‌اند تا از نابودی دو انسان، یکی فیزیکی و دیگری بصورت فروریزی شخصیتی روحی روانی‌اش،حداکثر بهره برداری سیاسی را بنمایند متوجه می‌شدند که رفتارشان چقدر غیر اخلاقی است.

ای کاش یاد می‌گرفتیم برای حریم شخصی و خصوصی انسان‌ها حتی دشمنان و مخالفین‌مان حرمت قائل میشدیم.ا گر در سختی ها و به هنگام زمین خوردن های شان دستشان را نمی‌گرفتیم، لااقل لگدشان نیز نمی‌کردیم.

آنچه برای محمد علی نجفی اتفاق افتاد، ممکن است برای خود ما، نزدیکان، هم حزبی.ها و عزیزانمان هم اتفاق بیفتاد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها