نمایندگان کنگره آمریکا:

رویکرد ترامپ درباره ایران نرم‌تر شده است

نمایندگان کنگره آمریکا در واکنش به سخنان ترامپ درباره ایران در کنفرانس خبری با نخست‌وزیر ژاپن گفتند لحن او درباره ایران نرم‌تر شده است.

رویکرد ترامپ درباره ایران نرم‌تر شده است
کد خبر: 308210
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان کنگره آمریکا به سخنان دونالد ترامپ درباره ایران در کنفرانس خبری مشترک با «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن که گفته بود به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و در تلاش است با تهران وارد گفتگو شود، واکنش‌های مختلفی نشان داده‌اند.

نمایندگان کنگره آمریکا گفتند لحن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران نرم‌تر شده است.

این سخنان ترامپ، بر اساس آنچه از ظواهر امر پیدا است در تضاد با مواضع «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار دارد که به دنبال پروژه براندازی نظام حاکم ایران است.

«کوین کریمر» نماینده مجلس سنای آمریکا، اما قائل به چنین تمایزی میان دیدگاه‌های ترامپ و بولتون نیست و معتقد است که کاخ سفید به دنبال استفاده از راهبرد پلیس خوب-پلیس بد است. کریمر می‌گوید سخنانی که ترامپ در ژاپن به زبان آورده، تنها بخشی از راهبرد کلی او در قبال ایران است.

کریمر که یکی از حامیان سیاست خارجی ترامپ است در ادامه گفت: ترامپ مسیر و فرصتی پیش روی دشمنان ما قرار می‌دهد تا اگر قرار نیست دوستمان باشند، جدی باشند.

او سیاست ترامپ در قبال ایران را به سیاست رونالد ریگان موسوم به صلح از طریق قدرت تشبیه کرده و گفت: هیچ‌کس از جنگ با ایران سخن نمی‌گوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها