کد خبر: 308718
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۰:۵۹:۰۰
| |

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

حق و حقوق ملت فلسطین باید به رسمیت شناخته شود

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیام امروز ملت ایران برای حضور در این راهپیمایی این بود که هر نوع طرح ذلت‌باری که از جانب هر کسی باشد و حقوق مظلومان فلسطین را به رسمیت نشناسند، مورد قبول نیست و همچنان به همبستگی با مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

حق و حقوق ملت فلسطین باید به رسمیت شناخته شود
کد خبر: 308718
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۰:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان کرد: از ابتدای تهاجم رژیم غاصب صهیونیستی به فلسطین و اشتغال آن تاکنون، ده ها طرح مشابه طرح معامله قرن برای فلسطین به دست انگلیسی‌ها، آمریکایی و صهونیست ها طراحی شده است.

وی یادآورشد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز که یک پیام و حرکت ویژه در ارتباط با حق و حقوق ملت فلسطین مطرح کرد، بار دیگر کشورهای مختلف ارتجاعی منطقه، رژیم صهیونیستی، آمریکا و گاه کشورهای اروپایی طرح‌های مشابهی مطرح کردند.

حضرتی اظهارداشت: تمامی این طرح‌ها به علت به رسمیت نشناختن حق و حقوق ملت فلسطین و قد علم نکردن در برابر تجاور شکست خورد و به بن بست رسید.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: از دو سال قبل ترامپ و دامادش در یک فضای کاملاً محرمانه و سری طرح معامله قرن را پیش برده‌اند که باید به آنان اعلام کرد، اگر این طرح نیز نتواند حق و حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسد، با شکست مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیام امروز ملت ایران برای حضور در این راهپیمایی این بود که هر نوع طرح ذلت باری که از جانب هر کسی باشد و حقوق مظلومان فلسطین را به رسمیت نشناسند، مورد قبول نیست و همچنان به همبستگی با مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها