کد خبر: 308804
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

در قسمت بیست‌‌وهشتم «سلول گفت‌وگو» ببینید:

از کار آزاد تا انتشار مجله طنز و کاریکاتور در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با جواد علیزاده

علیزاده در شرایط پرخبر و پرخطر تاریخ ایران به اوج رسید. او یکی از پرکارترین کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های ایران است. شیوه و سبک خاص او در اجرا، با خصوصیت بارزی که در طراحی و کاربرد خط دارد، معنی پیدا می‌کند. او به سادگی به شباهت چهره می‌رسد.

حجم ویدیو: 49.40M | مدت زمان ویدیو: 00:22:56 دانلود ویدیو
کد خبر: 308804
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در میان کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های بعد از انقلاب کمتر کسی را می‌توان یافت که مسیر حرفه‌ای‌اش از مجله طنز و کاریکاتور نگذشته باشد. جواد علیزاده، صاحب امتیاز و سردبیر این نشریه، در فراز و فرود و اتفاق‌های دوران انتشار، یک‌تنه ایستاده و به هر قیمتی شده مجله‌اش را منتشر کرده است.

اهمیت این موضوع را وقتی می‌توان دریافت که از شرایط بازار کاغذ و صنعت چاپ آگاه باشید. شاید بزرگ‌ترین کار جواد علیزاده ایجاد بستر رشد نسل‌های بعد از خودش است. علیزاده در شرایط پرخبر و پرخطر تاریخ ایران به اوج رسید. او یکی از پرکارترین کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های ایران است. شیوه و سبک خاص او در اجرا، با خصوصیت بارزی که در طراحی و کاربرد خط دارد، معنی پیدا می‌کند. او به سادگی به شباهت چهره می‌رسد. علیزاده جزو کارتونیست‌های صاحب‌سبک ایران است که موفقیت‌های بین‌المللی بسیار هم کسب کرده. یکی دیگر از خصوصیات بارز علیزاده، شیوه زندگی و منش مستقل او در مواجهه با اتفاق‌هایی است که زندگی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زمان کوتاه برنامه سلول گفت‌وگو اجازه نمی‌داد تا به تمامی زوایای زندگی کاری او بپردازیم، اما سعی کردیم سراغ مهم‌ترین‌شان برویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها