کد خبر: 308913
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۰۹:۱۷:۵۷
| |

وزیر تعاون خبر داد؛

پیگیری وصول مطالبات 13 هزار میلیاردی شستا/ با بدهکاران برخورد شدید می‌شود

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: پیگیری وصول مطالبات 13 هزار میلیارد تومانی به دعوا رسیده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و اقدامات شدید قضایی برای وصول کلیه حق و حقوق مربوطه انجام می‌شود.

پیگیری وصول مطالبات 13 هزار میلیاردی شستا/ با بدهکاران برخورد شدید می‌شود
کد خبر: 308913
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۰۹:۱۷:۵۷

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: لیست بیش از 13 هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده به دعوا رسیده ایجاد شده در دوران پیشین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با مشخصات کامل و به تفکیک همه هلدینگ ها مشخص شده است.

وی در صفحه اجتماعی خود تاکید کرد: تا ریال آخر این مطالبات وصول می شود و چنانچه بدهکاران اقدام نکنند آنها را با نام افشاء و اقدامات قضایی شدید علیه آنها انجام خواهد شد.

محمد شریعتمداری بیست و پنجم اردیبهشت ماه در مراسم معارفه مدیران جدید گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سامانه های شفافیت را برای اطلاع رسانی در 2 بخش شبکه مدیریت کشور و مردم راه اندازی کرده که 6 سامانه در ماه های گذشته به نقاط خوبی رسیده اند که باید کار خود را با قوت ادامه دهند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اقدامات مهم این وزارتخانه افزود: اعلام اسامی همه اعضای هیات مدیره های شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عزل مدیران چند شغله، ممنوعیت افزایش تعداد اعضای هیات مدیره شرکت های دارای سه عضو هیات مدیره و راه اندازی سامانه های شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت های شستا، سازمان بهزیستی، معاونت تعاون و سامانه ناظر در اشتغال از جمله اقدامات مهم در حوزه شفافیت است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها