بازرسی بیش از 377 هزار مورد بهداشت محیط تا بیست‌و‌ششمین روز ماه رمضان

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت اقدامات بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان تا بیست و ششمین روز این ماه، براساس برنامه " بهداشت محیط در سلامت رمضان" را تشریح کرد.

بازرسی بیش از 377 هزار مورد بهداشت محیط تا بیست‌و‌ششمین روز ماه رمضان
کد خبر: 308958
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۰:۰۷:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ حمید انصاری گفت: طی این مدت تعداد 377218 مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مساجد و اماکن متبرکه صورت گرفته است.

وی افزود: بازرسی بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و رستوران‌های بین راهی 7078 مورد و بازرسی‌های بهداشت محیطی از مراکز تهیه زولبیا، بامیه 14962 مورد طی این مدت به انجام رسیده است.

انصاری تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و عرضه آش و حلیم را 12386 مورد و بازرسی از شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها را 29003 مورد خواند.

وی ضمن اشاره به انجام بازرسی‌های مشترک در این مدت گفت: بازرسی‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط به ویژه با تعزیرات 14231 مورد بوده است.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: تا بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان به میزان 449502 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در سراسر کشور معدوم شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی گفت: در این مدت تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی 288845 مورد و تعداد موارد کلرسنجی آب 520662 مورد بوده است.

انصاری در پایان از هموطنان خواست تا موارد تخلف‌های بهداشتی را به سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها