کد خبر: 309182
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

بوریس جانسون در چند قدمی نخست‌وزیری

دونالد ترامپ درباره کاندیداتوری بوریس جانسون برای جانشینی ترزا می، نخست‌وزیر مستعفی بریتانیا، گفت: بوریس جانسون نخست‌وزیر فوق‌العاده‌ای می‌شود. من همواره او را دوست داشته‌ام. نمی‌دانم او انتخاب می‌شود یا خیر، اما فکر می‌کنم که مرد بسیار خوب و بااستعدادی است.

حجم ویدیو: 21.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 دانلود ویدیو
کد خبر: 309182
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ درباره کاندیداتوری بوریس جانسون برای جانشینی ترزا می، نخست‌وزیر مستعفی بریتانیا، گفت: بوریس جانسون نخست‌وزیر فوق‌العاده‌ای می‌شود. من همواره او را دوست داشته‌ام. نمی‌دانم او انتخاب می‌شود یا خیر، اما فکر می‌کنم که مرد بسیار خوب و بااستعدادی است.

روز چهارشنبه، 8 خرداد (29 مه)، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق بریتانیا و از نامزدهای پیشتاز در رقابت بر سر تصدی سمت نخست‌وزیری بریتانیا، به دادگاه احضار شد تا به اتهام دروغگویی عمدی پاسخ دهد.

بنا بر اعلام شاکی خصوصی، بوریس جانسون گفته بود خروج از اتحادیه اروپا هفته‌ای 350 میلیون پوند به نفع بریتانیا تمام خواهد شد و این مبلغ می‌تواند برای بهبود خدمات پزشکی به کار رود. به گفته شاکی، جانسون عمداً در این‌باره دروغ گفته است.

جانسون در ابتدا به عنوان یک روزنامه‌نگار ضداتحادیه اروپا در بروکسل شناخته و سپس با حزب محافظه‌کار وارد سیاست شد. حضور او در یک مجموعه طنز تلویزیونی بر شهرتش افزود.

بوریس جانسون یکی از کاندیداهای اصلی برای جانشینی ترزا می بوده و آماده است بریتانیا را از اتحادیه اروپا با توافق یا بدون توافق خارج کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها