کد خبر: 309275
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۰۱:۲۴
| |

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران:

تهدید دامداران به بلک‌ لیست از سوی تاجر بزرگ نهاده‌های دامی/ افزایش قیمت خرید شیرخام در دستور کار ستاد تنظیم بازار

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: دامداران از ابتدای بهمن سال گذشته بهای نهاده‌های دامی را پرداخت کرده‌اند، اما واردکننده بزرگ نهاده‌ها، تا امروز از تحویل آن امتناع کرده و هر بار که اعتراض می‌کنیم تهدید به ورود به "بلک لیست" می‌شویم.

تهدید دامداران به بلک‌ لیست از سوی تاجر بزرگ نهاده‌های دامی/ افزایش قیمت خرید شیرخام در دستور کار ستاد تنظیم بازار
کد خبر: 309275
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۰۱:۲۴

اعتمادآنلاین| احمد مقدسی رییس انجمن صنفی گاوداران ایران با انتقاد از بی‌توجهی دستگاه‌های ناظر بر عملکرد این تاجر بزرگ نهاده‌های دامی،‌اظهار کرد: تنها انجمن صنفی گاوداران نیست که پول به حساب این تاجر ریخته و اتحادیه‌ها، دامداران و مرغداران زیادی بهای نهاده‌های دامی را واریز کرده‌اند، اما تا امروز یک کیلوگرم از آن را تحویل نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: تاخیر در تحویل نهاده‌های دامی در حالی است هر روز تامین آن‌ها برای دامداران و مرغداران سخت‌تر می‌شود.

مقدسی در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت جهادکشاورزی اقدام موثری برای دریافت نهاده‌های خریداری شده از این تاجر نمی‌کند، گفت: ما شکایت به نماینده وزارت جهادکشاورزی در دفتر تاجر مذکور برده‌ایم، اما پاسخ به نوعی این بوده است که " زورمان به (م.م) " نمی‌رسد!

وی اضافه کرد: مشکلات در تامین نهاده‌‌های دامی قیمت تمام شده هر کیلوگرم شیرخام را برای دامداران به 2 هزار و 570 تومان افزایش داده است.

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران از طرح افزایش قیمت خرید شیرخام در جلسه ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: افزایش قیمت خرید شیرخام در دستور کار جلسه روز دوشنبه هفته جاری ستاد تنظیم بازار قرار گرفته و به احتمال زیاد به تصویب خواهد رسید.

مقدسی قیمت پیشنهادی خرید شیر خام درب کارخانه‌ها به ستاد تنظیم بازار را 2 هزار و 575 تومان اعلام کرد.

پیش‌تر حبیب اسدالله نژاد، نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور، نیز از موافقت وزارت جهادکشاورزی برای افزایش قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده از 11 هزار و 500 تومان به 12 هزار و 900 تومان و طرح آن در جلسه روز دوشنبه هفته جاری ستاد تنظیم بازار خبر داده بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها